کد خبر : 1360450 | 03 مهر 1395 ساعت 11:21 | 28.6K بازدید | 3 دیدگاه

قوه قضاییه ورود کند

فدراسیون زیر دوخم استقلال و پرسپولیس!

در پی مشکلات و اختلافاتی که میان سه باشگاه بزرگ لیگ برتری و فدراسیون فوتبال در خصوص حامیان مالی پیش آمده وزیر ورزش از روسای فدراسیون خواست با این باشگاه ها مهربان تر باشند.

فدراسیون زیر دوخم استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش‌سه"،  در پی اختلافاتی که در خصوص سامانه های حامی مالی باشگاه ها رقم خورد و سه باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای همکاری با این سامانه ها درگیری های زیادی پیدا کردند وزیر ورزش و جوانان پشت باشگاه ها در آمد و از فدراسیون خواست که با این باشگاه ها مهربان تر برخورد کند.


محمود گودرزی در خصوص این اختلافات و دخالت وزارت ورزش در این مساله گفت:«مساله مدیران این باشگاه ها همان ناراحتی‌هایی بود که از فدراسیون فوتبال داشتند. فدراسیون نبایستی با سرنوشت سه تیم اساسی و بسیار عمیق (استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی)که در جامعه ایران پشتوانه‌های بسیار قوی هم دارند بازی کند، نبایستی با آنها، این جوری برخورد کند و باعث اضمحلال این دو تیم بشود. فدراسیون فوتبال، الان، مشی اشتباهی در ارتباط با این سه تیم به خصوص استقلال و پرسپولیس در پیش گرفته است. به نظر بنده، رئیس فدراسیون خودش نقشی ندارد و دیگران هستند که دارند در آن پشت، کارهایی می‌کنند که نباید بکنند!».


او همچنین تهدید کرده است با ادامه این وضع قوه قضاییه به بحث ورود پیدا خواهد کرد. گودرزی می گوید: الان می‌بینید پرسپولیس و استقلال دارند به سمت استقلال مالی می‌روند، و فدراسیون زیر دوخم آنها رفته است! فدراسیون فوتبال الآن دارد این دو تیم را دچار بحران می‌کند! چرا باید این اتفاق بیفتد؟ این به آن مناسبات بسیار پیچیده‌ای مربوط می‌شود و در واقع در ورزش ما شکل گرفته که باعث تأسف است. البته امیدواریم که بتوان تغییراتی در آن ایجاد کرد. ما از پشتیبانی و حمایت‌های دولت در این زمینه بهره‌مند هستیم ولی علاقه‌مندیم نیروهای قوه قضاییه ورود پیدا کنند تا این نارسایی ها مرتفع شود.
 


با اعلام حمایت وزیر ورزش آن هم به این علنی باید منتظر ماند و دید ماجرای سامانه های حمایتی از باشگاه ها و سازمان لیگ که به دلیل اختلاف اصلی باشگاه های بزرگ با مسئولان و متولیان فوتبال تبدیل شده در نهایت به سود کدام یک از طرفین به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها