کد خبر : 1360469 | 03 مهر 1395 ساعت 12:23 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهبودی: قدرت ایران را به رخ حریف کشیدیم

کاپیتان تیم والیبال «ب» ایران گفت: با بازی حساب شده موفق به شکست کره جنوبی شدیم و قدرت والیبال ایران را به رخ حریف کشیدیم.

بهبودی: قدرت ایران را به رخ حریف کشیدیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، علیرضا بهبودی پس از پیروزی سه بر صفر ایران برابر کره جنوبی گفت: سه دیدار خیلی خوب در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار کردیم. امروز برابر کره جنوبی نیز مسابقه خیلی خوبی برگزار کردیم و به هر آنچه  می‌خواستیم رسیدیم.

 

وی با بیان اینکه کره جنوبی سخت‌ترین حریف ایران در دور مقدماتی بود، گفت: با بازی حساب شده موفق به شکست این تیم شدیم و قدرت والیبال ایران را به رخ حریف کشیدیم. امیدوارم در مرحله دوم نیز همانند بازی مرحله مقدماتی کار کنیم.

 

کاپیتان تیم  والیبال «ب» درباره ست نخست و تقابل نزدیک دو تیم گفت: بازی را کمی بد شروع کردیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و مسابقه را کنترل کردیم تا به پیروزی رسیدیم.

 

وی درباره حریف مرحله حذفی گفت: بین تیم‌های چین تایپه و تایلند یکی حریف ایران می‌شود، فرقی نمی‌کند به مصاف کدام تیم برویم چون مرحله حذفی مسابقه مهمی است و محکوم به شکست حریف هستیم.

 

تیم  والیبال «ب» ایران در پایان دور مقدماتی جام کنفدراسیون والیبال آسیا موفق به کسب 3 پیروزی و 9 امتیاز شد تا به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی شود.


مرحله حذفی این رقابت‌ها روز دوشنبه پنجم مهرماه با چهار دیدار انجام می‌شود.

 

 

دیدگاه‌ها