کد خبر : 1360492 | 03 مهر 1395 ساعت 13:54 | 127.3K بازدید | 7 دیدگاه

جلسه تقویت تیم با نتیجه عجیب به پایان رسید

پایان همکاری گل‌محمدی و ذوب آهن

یحیی گل محمدی بعد از جلسه‌ای 10 دقیقه‌ای با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از سمت خود در این باشگاه کنار کشید.

پایان همکاری گل‌محمدی و ذوب آهن

به گزارش "ورزش‌سه"،  این خبری است  که البته چندان هم دور از ذهن نبود اما با انتشار آن روی سایت باشگاه، رسمیت یافت تا ذوب آهن از تعطیلات 3 هفته‌ای لیگ برتر به شکل دیگری استفاده کند. آنها حالا باید به دنبال یک جانشین برای گل‌محمدی و تغییر روند کار با ایده‌های جانشین وی باشند.


گل‌محمدی نخستین مربی این فصل لیگ برتر است که از سمت خود کنار می‌رود حال آنکه او در طول 2 فصل و چند هفته حضور در سبز و سفیدپوشان دو جام حذفی را برده بود و در لیگ نیز به عناوین چهارم و ششم رسیده بود. با این حال او از ابتدای این فصل مشکلاتی واضح با مدیرعامل باشگاه داشت و قاعدتا همین مشکلات است که کار را به سرانجام خداحافظی و قطع همکاری رسانده است.


جلسه گل‌محمدی و آذری امروز در شرایطی برگزار شد که کارمندان باشگاه در انتظار شنیدن اخباری درباره تقویت تیم بودند اما ظاهرا این دو روی اینکه دیگر نمی‌توانند با یکدیگر کار کنند، به نتیجه رسیدند و این جلسه با استعفای گل‌محمدی به پایان رسید. او امسال پرچالش‌ترین سال کاری خود را پشت سر گذاشت و حتی یک بار از رهبری تیمش در بازی مقابل فولاد محروم شد. اما در حالی که به نظر می‌رسید مشکلات او و آذری حل شده باشد، در نهایت عطای کار در اصفهان را به لقایش بخشید.


یحیی که از اتفاقات بازی ذوب آهن مقابل استقلال مشخص بود آینده‌ای در اصفهان نخواهد داشت، ظاهرا مذاکراتی با یک تیم بحران زده لیگ برتری انجام داده است. او هنوز درباره خداحافظی‌اش از ذوب آهن گفت‌وگویی انجام نداده اما ممکن است این‌بار فرصتی برای بیان برخی حرف‌ها به وجود بیاید.


اینکه سرمربی بعدی مجتبی حسینی دستیار یحیی باشد یا مربی دیگری به اصفهان بیاید، هنوز مشخص نیست اما آذری باید هرچه سریع‌تر در این باره تصمیم بگیرد. ذوب آهن در رقابت‌های این فصل لیگ برتر با یک پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار داشت. آنها در فصل نقل و انتقالات مهمترین بازیکنان خود را از دست دادند و البته پس از مصدومیت قاسم حدادی‌فر به مشکلات اضافه شد تا در نهایت کار به جدایی بیانجامد.

دیدگاه‌ها