کد خبر : 1360930 | 05 مهر 1395 ساعت 09:55 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: نباید به سرنوشت فصل قبل دچار شویم

آنتوینو کونته، سرمربی چلسی معتقد است که پس از شکست 3-0 تیمش مقابل آرسنال، این احتمال وجود دارد که آنها در میانه های جدول کار را به پایان برسانند.

کونته: نباید به سرنوشت فصل قبل دچار شویم

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته چلسی لیگ را در رده دهم جدول به پایان رساند و نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد. حال با حضور کونته، آنها قصد دارند دوباره سهمیه چمپیونزلیگ را به دست آورند و به اروپا بازگردند. با این حال سرمربی ایتالیایی معتقد است که هنوز کار دشواری پیش روی آنهاست.


او گفت:" ما اگر می‌خواهیم در رده های بالای لیگ بمانیم باید بهتر از اینها باشیم وگرنه در رده های میانی باقی خواهیم ماند. ولی پیام من مهم نیست. مهم‌ترین چیز اتفاقاتی است که در زمین می‌افتد. باید این پیام را درک کنیم و هر چه سریعتر راه حل مناسب را بیابیم. پس از شکستی مثل دیدار با آرسنال نمی‌خوابم. دو شب خوابم نخواهد برد. وقتی نمی‌خوابم این موضوع خود را نشان می‌دهد. در بین دو نیمه عصبانی شدم ولی سر حرف‌هایم هستم. این ها قوانین رختکن است. مطمئنا من عصبانی بودم ولی بازیکنان نیز عصبانی بودند. ما از نتیجه و عملکردمان راضی نیستیم. باید خیلی سریع راه حلی پیدا کنیم زیرا مقابل آرسنال بازی خیلی بدی داشتیم."

دیدگاه‌ها