کد خبر : 1361130 | 06 مهر 1395 ساعت 09:49 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

برادر خلبان معروف، سرمربی حریف پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی روز نهم مهر در ورزشگاه حافظیه شیراز با تیم دسته دومی قشقایی شیراز بازی می کند که این تیم سرمربی خود را در اختیار نخواهد داشت.

برادر خلبان معروف، سرمربی حریف پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم قشقایی شیراز جلیل دوران است. مربی بدنساز تیم ملی و برادر شهید عباس دوران. خلبانی که در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت او زبانزد خاص و عام بود و ماموریت های شناسایی او در خاک دشمن و هم چنین پروازهایی که در دفاع از این مرز و بوم انجام داد قابل ستایش بود و اگر به یاد داشته باشید فیلمی هم از این شهید والامقام ساخته شد.


جلیل دوران مربی بدنساز تیم ملی کار خود را خوب بلد است. او یکی از بدنسازی های کاربلد فوتبال و فوتسال است به طوریکه دیدید تیم ملی فوتسال با وجود پشت سر گذاشتن بازی های سنگین هیچ گاه از نظر بدنی کم نیاورد و در بازی با برزیل در ضربات پنالتی به برتری رسید و اروگوئه را هم در فاصله چند ثانیه مانده به پایان بازی شکست داد.


ناظم الشریعه – سرمربی تیم ملی که همشهری جلیل دوران است یکی از ارکان موفقیت تیمش را حضور مربی بدنساز خوب در کادر فنی برشمرد. هر چند در ابتدای حضور جلیل دوران در کادر فنی تیم ملی فوتسال ایرادهایی به این انتخاب گرفته شد اما اکنون نتایج تیم ملی فوتسال بیانگر این مسئله است که ناظم الشریعه انتخاب بسیار خوبی داشته است.


چهارشنبه ایران با روسیه مصاف می دهد  و در صورت برتری ایران تیم ملی فوتسال در کلمبیا خواهد ماند تا بازی فینال را برگزار کند. البته این مسابقات بازی رده بندی هم دارد و به طور قطع جلیل دوران در بازی با پرسپولیس روی نیمکت تیمش نخواهد بود.


در غیاب دوران – اصغر اکبری تیم قشقایی شیراز را هدایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها