کد خبر : 1361321 | 06 مهر 1395 ساعت 22:55 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: از رویارویی با گلادباخ نگران هستم

علیرغم شکست سنگین مونشن گلادباخ در هفته اول برابر منچسترسیتی، لوییس انریکه از رویارویی با آنها ابراز نگرانی کرد.

انریکه: از رویارویی با گلادباخ نگران هستم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته دوم لیگ قهرمانان، دو تیم بارسلونا و مونشن گلادباخ در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

 

انریکه گفت: "لحظات ابتدایی دیدار برابر حریف بسیار مهم خواهد بود و ما باید کاملا تمرکز خود را حفظ کنیم. گلادباخ در خانه تیم خیلی خیلی خوبی بود و البته ممکن است در بیرون از آلمان به این قدرتمندی نباشند. رویکرد ما در داخل و بیرون از اسپانیا خیلی تفاوتی ندارد البته فلسفه بازی در خانه قطعا کمی متفاوت است. این موضوع بستگی به این دارد که بارسلونا بازی خوبی از خود ارائه دهد.

 

 

1142389

 

 

بازی در برابر گلادباخ بسیار دشوار است زیرا آنها پرس شدیدی می کنند و به حریف اجازه راحت بازی کردن را نمی دهند. ما باید به خوبی توپ را به گردش درآورده و اجازه ایجاد شرایط پیچیده را به حریف ندهیم. گلادباخ در ایجاد ضدحملات سریع بسیار قوی است و می تواند برای ما مشکل ساز شود. آنها در حمله بسیار قدرتمند هستند و گل های زیادی به ثمر می رسانند. تمام تلاش ما، پیدا کردن نقاط ضعف حریف در جدال فردا است".

 

انریکه همچنین در مورد رویایی تراشتگن با تیم سابق خود گفت: "مطمئنا بازی خاصی برای تراشتگن است اما این موضوع تاثیری در آمادگی ما در برابر حریف نخواهد داشت. تراشتگن پیشرفت زیادی داشته است و حالا دیگر می تواند به زبان کاتالانی صحبت کند. من امیدوارم تراشتگن بتواند به همین روند ادامه دهد زیرا لازمه هر بازیکن حرفه ای است".

دیدگاه‌ها