کد خبر : 1361439 | 07 مهر 1395 ساعت 13:04 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

حضور پنج بازیکن در صدر جدول گلزنان

عجیب ترین آقای گل‌های تاریخ لیگ برتر

پس از پایان بازی‌های هفته هفتم لیگ، پنج بازیکن مشترکا در صدر جدول گل زنان ایستادند، بازیکنانی که شاید حضور آنها در بالای این جدول قابل پیش‌بینی نبود.

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته اخیر لیگ برتر را می‌توان یکی از جذاب‌ترین های لیگ شانزدهم دانست، هفته‌ای که 25 بار دروازه تیم‌ها باز و بازی‌ها با هیجان بالایی دنبال شد. سه بازیکن در بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر موفق شدند در گل زنی دبل کنند و در هفته‌های ابتدایی لیگ شانزدهم به در بین بهترین گل زن ها قرار بگیرند.

با بررسی بهترین گل زنان لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه"، باشید:

 

مهدی ترابی 4 گل

هافبک ملی‌پوش نارنجی پوشان این روزها در بالاترین فرم بازیگری خود به سر می‌برد، مهدی ترابی که هم در گل زنی و هم در گل‌سازی موفق ظاهرشده است. به‌عنوان یکی از بازیکنان منتخب کی روش در تیم ملی حضور دارد در بازی برابر تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد خوزستان، گسترش فولاد و سیاه‌جامگان مشهد برای سایپا گل زنی کرده است و نکته جالب اینکه سه گل او باعث شده تا شاگردان فرکی دست‌خالی از زمین بیرون نیایند و بازی را با تساوی به‌پایان برسانند.

حسن بیت سعید 4 گل

مهاجم استقلال خوزستان که فصل قبل نیز توانست خود را به‌عنوان یکی از عوامل قهرمانی تیمش مطرح کند در لیگ شانزدهم نیز به‌مانند لیگ قبلی پیش می‌رود، او همان‌طور که سال گذشته به تیم‌های استقلال و پرسپولیس ضربه زد امسال و در بازی برابر استقلال نیز دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا به همراه گل‌هایی در بازی‌های پیکان و نفت تهران به ثمر رساند 4 گله شود و مشترکا در صدر جدول قرار داشته باشد.


محمد قاضی 4 گل

مهاجم باتجربه نفتی‌ها در لیگ شانزدهم احیاء شد و در گل زنی و البته گل‌سازی برای تیمش مؤثر بوده است، قاضی که مورد اعتماد دایی است و به‌عنوان بازیکن اصلی به میدان می‌رود، تاکنون توانسته دروازه تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، ماشین‌سازی تبریز و پدیده را باز کند و نکته جالب اینکه گل‌های او در بازی برابر نفت آبادان و ماشین‌سازی، سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد و در بازی برابر استقلال خوزستان مانع شکست نفتی‌ها شد.

محمد ایران پوریان 4 گل

مدافع راست تراکتورسازان را می‌توان یکی از بهترین‌های لیگ شانزدهم دانست، ایران پوریان که به‌عنوان کاپیتان دوم این تیم مطرح است گل زنی و گل‌سازی را در کنار هم پیش می‌برد و تاکنون توانسته 4 بار برای تیمش گل زنی کند که سه بار آن از روی نقطه پنالتی بوده است. اوج کار این بازیکن در بازی دربی تبریز بود که توانست دو بار دروازه ماشین سازان را باز کند، وی علاوه بر آن در بازی برابر ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان نیز برای تیمش گل زنی کرده است.

محمد شادکام 4 گل

او یکی از بازیکنانی است که بی سر و صدا به‌کار خود می‌پردازد و تاکنون نیز توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، شادکام که یکی از مهره‌های اصلی دست‌نشان محسوب می‌شود در بازی برابر پدیده 2 بار و در دیدارهای برابر استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان توانسته گل زنی کند و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.


بهترین گلزنان هفته هفتم

چهار بازیکن در بازی‌های هفته هفتم توانستند عملکرد مناسبی داشته باشند و با دبل کردن در گل زنی باعث موفقیت تیمشان شدند.

مهدی طارمی: مهاجم پرسپولیسی‌ها درست زمانی که باید، توانست خود را احیا کند، او که پیش‌ازاین یک بار گل زنی کرده بود در بازی برابر سپاهان توانست دو گل حساس به ثمر برساند و باعث پیروزی تیمش شود، او اکنون سه گله است.

گادوین منشأ: مهاجم نیجریه‌ای پیکانی‌ها این روزها برای این تیم می‌درخشد، او که هرگاه به بازی آمد نشان داد بازیکن مهمی است در بازی برابر استقلال خوزستان دو بار گل زنی کرد و یکی از پایه‌های پیروزی تیم جلالی بود. او اکنون دو گله است.

محمد علیمردانی: مهاجم پدیده‌ای ها نیز یکی از پدیده‌های این هفته بود، او که به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد دو بار توانست دروازه آبادانی ها را باز کند و بازی را به‌تساوی بکشاند. علیمردانی نیز از بازیکنان دو گله لیگ است.

محمد شادکام: مهاجم چهار گله نفتی‌های آبادان در بازی برابر تیم پدیده توانست دبل کند و با دو گل خود تیمش را تا دقایقی پایانی پیروز نگه دارد، دیداری که درنهایت با تساوی به‌پایان رسید.

 

1146123

1146124

1146125

 

دیدگاه‌ها