کد خبر : 1361441 | 07 مهر 1395 ساعت 13:09 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

عابدینی: قراردادمان را تصحیح می کنیم

توضیح رئیس کمیته بازاریابی در مورد بلیت فروشی

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد فدراسیون با شرکتی که مسئولیت فروش بلیت های الکترونیکی بلیت ها را گرفته تصحیح می شود.

توضیح رئیس کمیته بازاریابی در مورد بلیت فروشی

امیر عابدینی در مورد انتقادهایی که به نحوه فعالیت شرکتی که وظیفه فروش بلیت های الکترونیکی را برعهده دارد به ورزش سه گفت: اول باید این را بگویم که 30درصد از قیمت بلیت که در اختیار این شرکت قرار می گیرد، برای این طراحی شده است که آنها قرار است تجهیزات بلیت الکترونیکی را هم برعهده بگیرند و به همین دلیل چنین درصدی را در اختیار می گیرند.


وی ادامه داد: البته این را بگویم که این شرکت که با ما فعالیت می کند مورد تایید وزارت ورزش و نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است و اینطور نبود که ما آنها را انتخاب کنیم. آنها مورد تایید قرار گرفتند و باز هم با این شرکت همکاری می کنیم.


البته عابدینی تاکید می کند که باید بلیت فروشی به خود باشگاه ها واگذار شود: اول این را باید بگویم که تردیدی نکنید که هیچ نیت سویی پشت عقد با این شرکت وجود نداشته است و در این باره هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. من هم اعتقاد دارم که باشگاه ها خودشان باید بلیت فروشی کنند اما آنها باید تجهیزات برگزاری بازی در استادیوم را فراهم کنند. من هم قبول دارم درصدی که در اختیار این شرکت قرار گرفته درصد واقعی نیست و صددرصد قرارداد این شرکت تغییر خواهد کرد تا باشگاه ها خودشان بتوانند وظیفه بلیت فروشی شان را در اختیار بگیرند.

دیدگاه‌ها