کد خبر : 1361496 | 07 مهر 1395 ساعت 15:43 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تنها ابهام ترکیب اصلی بارسلونا مقابل گلاداخ

در غیاب مسی، ترکیب امشب بارسلونا مقابل مونشن گلادباخ تنها یک نقطه ابهام دارد.

تنها ابهام ترکیب اصلی بارسلونا مقابل گلاداخ

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری حساس باید در زمین مونشن گلادباخ به میدان برود. حریف آلمانی در بازی اول خود مقابل سیتی گلباران شد و بارسلونا نیز موفق شد سلتیک را 7 گله کند. در این گروه، جنگ اصلی بین بارسلونا و سیتی برای اول یا دوم شدن است و به نظر نمی رسد گلادباخ و سلتیک، تهدیدی برای صعود آن دو تیم باشند.

 

 

1143471

 

 

با وجود اینکه لوئیس انریکه در این فصل سعی داشته در نشست هایش، مرزی بین بازیکنان اصلی و ذخیره قائل نشود اما بعید است بارسلونا را با ترکیبی دگرگون شده در لیگ قهرمانان مشاهده کنیم. با رفتن دنی آلوس، سرجی روبرتو جای وی را در سمت راست خط دفاعی بارسا پرکرده است و خیلی راحت می توان نام 10 بازیکن دیگر را نیز حدس زد.

با غیبت مسی در بازی امشب، شاید تنها نام جانشین او نکته ابهام برانگیز ترکیب آبی اناری ها باشد. در بازی مقابل خیخون، انریکه از رافینیا به جای مسی استفاده کرد و او موفق به زدن یک گل نیز شد. در اواخر بازی فرصت به آردا توران نیز رسید. باید دید انریکه امشب از بین این دو بازیکن، کدام یک را در فاز تهاجمی جایگزین مسی مصدوم خواهد کرد. آلبا، راکیتیچ و اینیستا نیز که مقابل خیخون استراحت کرده بودند، به احتمال زیاد امشب بازی خواهند کرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل گلادباخ اینگونه خواهد بود: تراشتگن، آلبا، پیکه، ماسکرانو، روبرتو، اینیستا، بوسکتس، راکیتیچ، نیمار، سوارز و آردا یا رافینیا.

دیدگاه‌ها