کد خبر : 1361543 | 07 مهر 1395 ساعت 17:53 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

حذف فوتبال پنج و هفت نفره از پاراآسیایی

کمیته پارالمپیک آسیا دو رشته فوتبال پنج و هفت نفره را از سومین دوره بازی های پارآسیایی که سال 2018 درکشور اندونزی برگزار می شود، حذف کرد.

حذف فوتبال پنج و هفت نفره از پاراآسیایی

به گزارش "ورزش سه"،  از کمیته ملی پارالمپیک، درحالی که نزدیک به دو سال به برگزاری این دوره از بازی ها باقی مانده است، کمیته پارالمپیک آسیا طی نامه ای به کمیته های ملی پارالمپیک تمام کشورها، تعداد رشته های حاضر در این دوره بازی ها را اعلام کرد که در آن نام دو رشته فوتبال پنج و هفت نفره دیده نمی شود.


بر اساس اعلام این کمیته، برای دوره جدید بازی های پاراآسیایی دو رشته فوتبال پنج و هفت نفره از فهرست رشته های شرکت کننده کنار گذاشته شده و این دوره از بازی ها در 17 رشته تیر و کمان، دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، شطرنج نابینایان، گلبال نابینایان، جودو نابینایان، گوی اندازی روی چمن، وزنه برداری، تیراندازی، شنا، بولینگ، تنیس روی میز، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازی و تنیس با ویلچر برگزار خواهد شد.


معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک با تایید دریافت این نامه،گفت: نامه رسمی کمیته پارالمپیک آسیا در رابطه با رشته های حاضر در بازی های پاراآسیایی اندونزی به دستمان رسیده و قابل اجرا است.


بهروز برجسته،افزود: درهمین راستا مسئولان کمیته ملی پارالمپیک برای شرکت در این دوره بازی ها بر اساس 17 رشته ای که معرفی شده است برنامه ریزی خواهند کرد.


به گفته وی همانند دوره های گذشته این بازی ها در 17 رشته تیمی انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.


اندونزی میزبان سومین دوره بازی های پاراآسیایی است و این بازی ها سال 2018 در جاکارتا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها