کد خبر : 1361673 | 08 مهر 1395 ساعت 11:08 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: گریزمان همچنان پنالتی زن اول ماست

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، اعلام کرد که آنتوان گریزمان علیرغم پنالتی ای که مقابل بایرن مونیخ از دست داد، همچنان پنالتی زن اول این تیم خواهد بود.

سیمئونه: گریزمان همچنان پنالتی زن اول ماست

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته اتلتیکو مقابل بایرن که با پیروزی 1-0 شاگردان سیمئونه به پایان رسید، این تیم در دقیقه 84 صاحب یک ضربه پنالتی شد اما گریزمان آن را از دست داد.

اتلتیکو در 4 بازی اخیرش در چمپیونزلیگ، سه ضربه پنالتی به دست آورد که هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در این بین، دو ضربه پنالتی را گریزمان از دست داد.

 

 

1146340

 

 

سیمئونه به خبرنگاران گفت:" دیگو مارادونا، لیونل مسی، میشل پلاتینی و زیکو هم پنالتی از دست داده اند. گریزمان باز هم پنالتی خواهد زد. ما از عملکرد او بسیار راضی هستیم. او ضدحمله ای که منجر به گل شد را آغاز کرد و کارهای زیاد دیگری هم انجام داد. به نظر من، او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست."

او همچنین در مورد یانیک فریرا کاراسکو، گلزن تیمش مقابل بایرن، هم گفت:" ما دو سال با کوکه کار کردیم و اکنون او را به مرکز زمین منتقل کردیم. یانیک در این پست راحت تر است و در آن منطقه بر بازی تسلط دارد. این تغییرات جواب داده و به تیم اجازه می دهد تا سریعتر توپ را پس بگیرد."

دیدگاه‌ها