کد خبر : 1361936 | 09 مهر 1395 ساعت 17:40 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدهکاران در لیگ به صف شدند؛

دوگانگی والیبال برای تیم های لیگ برتری

سازمان لیگ و رییس فدراسیون والیبال بارها اعلام کرده بودند تیم های بدهکار در این لیگ حق حضور ندارند اما به جز بانک سرمایه تمام تیم ها با تنش مواجه هستند.

دوگانگی والیبال برای تیم های لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال فردا ساعت 11 در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و تیم های  پیکان، بانک سرمایه، سایپا و پارسه از تهران، شهرداری اراک (قهرمان لیگ دسته یک)، سازمان عمران و نوسازی ساری (نایب قهرمان لیگ دسته یک)، کاله آمل، هاوش گنبد،‌ شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و آرمان ورزش اردکان، 11 تیمی هستند که حضور آنها در لیگ برتر قطعی شده است.

 


متین صالحین ورامین، دوازدهمین تیمی است که قصد حضور در لیگ برتر را دارد اما با بهانه عدم تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته خود از نظر فدراسیون،‌ مجاز به شرکت در لیگ نیست. این در حالی است که نه متین بلکه 8 تیم دیگر به تعهدات مالی خود عمل نکرده اند و اگر فدراسیون والیبال قصد داشته باشد تیم های مقروض را به لیگ راه ندهند شاید فقط 6 تیم توانایی حضور را داشته باشند اما حالا بدهکاران همگی به قرعه کشی راه داده شدند به جز متین.

 


باشگاه ها تکنیکی دارند که به بازیکنان چک هایی می دهند که یا برگشت می خورد و یا موعد آن بعد از قرعه کشی خواهد بود که به لیگ راه داده شوند. در بین تیم هایی که حالا مجاز به حضور هستند بازیکنان زیادی هستند که چک های برگشتی دارند و یا اصلا مبلغی را دریافت نکرده اند. با این حال فردا فدراسیون تیم های جدید خود را معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها