کد خبر : 1362052 | 10 مهر 1395 ساعت 09:23 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع استرالیایی در الخریطیات

پرونده لژیونر شدن بختیار بسته شد(عکس)

باشگاه الخریطیات قطر سهمیه بازیکن آسیایی خود را به یک مدافع استرالیایی اختصاص داد تا رفتن هافبک استقلال به این تیم منتفی شود.

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی پس از حضور در استقلال اعلام کرد پیشنهاد خارجی داشته اما حضور در جمع آبی پوشان را به لژیونر شدن ترجیح داده است؛ این موضوع پس از نیمکت‌نشینی این هافبک در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر جدی‌تر شد تا جایی که او دوباره حرف از پیشنهاد تیم غیر ایرانی زد.


صحبت‌های مدیر برنامه‌های رحمانی نیز که عنوان کرد بندی در قرارداد بختیار وجود دارد که او با پرداخت 50 درصد قرارداد خود می‌تواند از استقلال برود بیشتر به این شایعه دامن زد و گفته شد احتمال جدایی او از جمع آبی‌ها وجود دارد که البته این موضوع هم منتفی شده است.


از باشگاه الخریطیات قطر به عنوان پیشنهاد دهنده به رحمانی نام برده می‌شد چراکه این تیم یک جای خالی هم برای جذب بازیکن آسیایی داشت اما این اتفاق هم نخواهد افتاد چون این باشگاه شب گذشته در آخرین ساعات نقل و انتقالات، اریک پارتالو مدافع 30 ساله و سابق چونبوک موتورز کره جنوبی را به خدمت گرفت.


با پیوستن پارتالو به الخریطیات پرونده رفتن رحمانی به این تیم بسته شد و بختیار باید به ادامه حضور و رسیدن به ترکیب اصلی استقلال بیاندیشد و فعلا حرف از رفتن نزند.

 

1146666

دیدگاه‌ها