کد خبر : 1362209 | 10 مهر 1395 ساعت 17:48 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان در کورس مدعیان قرار میگیرد

مدیرعامل اس.خوزستان به زودی معرفی می‌شود

اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان به زودی تشکیل جلسه خواهند داد تا مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب و معرفی کنند.

مدیرعامل اس.خوزستان به زودی معرفی می‌شود

به گزارش"ورزش سه"، پس از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، جدایی سیدجوادنعمتی نژاد از مدیریت عاملی باشگاه قطعی شده است.

 


قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تا روز دوشنبه هفته جاری اولین جلسه خود را برگزار کنند. قرار است به زودی مدیرعامل جدی استقلال خوزستان اعلام شود.
در این رابطه صفر علی جمالپور عضوجدید هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه گفت: هنوز نشست هیات مدیره برگزار نشده است. چون ترکیب هیات مدیره تغییر کرده است باید در اولین جلسه درباره انتخاب رئیس و نایب رئیس جدید تصمیم گیری شود و اگر فرصت شد، احتمالا مدیرعامل را هم انتخاب خواهیم کرد. راجع به مدیرعامل هر فردی گزینه خودش را دارد تا در جلسه تصمیم گیری شود.

 


مدیرعامل سابق استقلال اهواز درخصوص وضعیت این تیم افزود: استقلال خوزستان تیم جوانی است و البته در ادامه بازی های لیگ برتر می تواند در کورس مدعیان قرار گیرد، ما بطور کامل از سید سیروس پورموسوی مربی بومی حمایت می کنیم و سعی می کنیم مشکلات این تیم را حل کنیم.

 


وی افزود:سیروس پورموسوی از مربیان جوان اما باتجربه استان است که برای رسیدن به موفقیت با استقلال خوزستان نیازمند حمایت است و اعضای هیات مدیره براین موضوع اصرار می ورزند.

دیدگاه‌ها