کد خبر : 1362223 | 10 مهر 1395 ساعت 18:20 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار با پرسپولیس یک تجدید خاطره بزرگ بود؛

کوشکی: دایی دو بار کنارم گذاشت

حسین کوشکی، مدافع تیم قشقایی، می گوید که با حضور اکبری و قرعه ای که برای بازی با پرسپولیس با آن‌ها افتاد، خاطره بازی مرصاد با استقلال در یادش زنده شد.

کوشکی: دایی دو بار کنارم گذاشت

به گزارش "ورزش‌سه"،  حسین کوشکی بازیکن تیم قشقایی بازمانده دیدار 10 سال پیش مرصاد شیراز برابر استقلال تهران بود که موفق شده بود همراه با مرصاد شیراز، استقلال تهران را با دو گل شکست دهد و در پیروزی این تیم ناشناخته برابر پرسپولیس 120 دقیقه به میدان رفت؛ البته محمد شریف زاده، مدافع تیم قشقایی بازمانده دیگر آن دیدار هم روز گذشته در ترکیب تیم قشقایی به میدان رفت.


برای حسین کوشکی دیدار استقلال – مرصاد، نقطه عطف زندگی ورزشی او محسوب می شود و این بازیکن با درخشش در این تیم حتی به استقلال تهران هم راه یافت و یک سال در این تیم بازی کرد. او سپس به تیم های پیام مشهد، داماش، راه آهن، صنعت نفت آبادان و صبای قم رفت و بار دیگر به فوتبال شیراز بازگشت تا 10 سال از دوران حرفه ای خود را در لیگ برتر پشت سر بگذارد.


کوشکی با خبرنگار "ورزش‌سه" در مورد شرایط آن دیدار و همچنین دیدار برابر پرسپولیس که با برد دراماتیک شیرازی ها همراه بود به صحبت پرداخته است.

 


نقاط ضعف خود را با دوندگی پر کردیم
در تیم مرصاد شرایط بهتری داشتیم. در آن زمان استقلال هم مانند پرسپولیس در صدر جدول حضور داشت. آن زمان گفته بودیم که می رویم تا بازی کنیم و می خواستیم نشان بدهیم که تیمی دارای شخصیت هستیم و خدا را شکر بازی را بردیم. در این دیدار هم من به بچه ها گفته بودم که خودتان باشید و نقاط ضعف خود را با دوندگی پر کنید و خیلی خوشحالیم که این بازی را بردیم.

 


دو بار توسط علی دایی در آخرین روزها کنار رفتم
در طول دورانی که فوتبال بازی می کردم دو بار در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات از تیم کنار گذاشته شدم. یک بار در راه‌آهن و یک بار در صبا؛ هر دو بار هم توسط علی دایی از تیم کنار گذاشته شدم.

 


دایی با زندگی ام بازی کرد
بار اول با توجه به اینکه جوان بودم برایم بیشتر قابل پذیرش بود و با اینکه نیم فصل را در برق شیراز گذراندم دوباره به سطح اول بازگشتم؛ اما در مرتبه دوم با آمدن آقای دایی به قم، از صبای قم کنار گذاشته شدم؛ ولی این بار چون زمان نقل و انتقالات تمام شده بود، نتوانستم بازی کنم و یک فصل بیرون ماندم و حالا هم در تیم قشقایی هستم. با ناباوری از بالا به پایین آمدم. علی دایی با زندگی من بازی کرد؛ نمی دانم چرا ولی من فصل قبل در تیم صبا 95 درصد بازی ها را به میدان رفته بودم.

 


سه ماه طول کشید با شرایط تیم وفق پیدا کنم
بعد از این اتفاقات به هر ترتیب وقتی دیدم جلیل دوران در تیم است، تصمیم گرفتم که با آن ها بازی کنم. الان هم خدا را شکر هم در خط دفاعی و هم در خط جلو، بازیکنان خوبی داریم؛ سه ماه طول کشید که با شرایط تیم وفق پیدا کردم.

 


بازی با پرسپولیس یک تجدید خاطره بزرگ بود
این دیدار یک بازی ویژه برای من بود و یک تجدید خاطره خیلی خوب بود. وقتی بعد از رفتن آقای دوران آقای اکبری برای هدایت تیم آمد و قرعه ما به پرسپولیس افتاد، خیلی دلم به این بازی روشن بود. وقتی به بچه ها که گفتم که می توانیم ببریم، مسخره ام کردند؛ ولی می دانستم که اگر خوب بازی کنیم می توانیم ببریم.

 


پتانسیل بالایی داریم
به نظرم هیچ تیمی در دسته دوم بازیکن با تجربه مثل ما ندارد؛ تیم ما بازیکنان با تجربه ای دارد و پتانسیل رفتن به دسته های بالاتر را دارد.

 


تمرکز ما روی لیگ است
موقعیت خوبی برای صعود در جام حذفی داریم و باقی بازی ها را جدی می گیریم؛ ولی تمرکز ما روی لیگ و جمع آوری امتیازات در لیگ است.

 


هواداران از ما حمایت کنند
تماشاچیان در چند بازی اول مثل این بازی از بازی های ما استقبال نکردند و امیدوارم این بازی باعث شود که هواداران از بازی های ما استقبال کنند.

دیدگاه‌ها