کد خبر : 1362103 | 10 مهر 1395 ساعت 11:27 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید پرسپولیس را در وقت قانونی می‌بردیم

دوران: از کلمبیا غیرت قشقایی را تحسین کردم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی گفت: با توجه به اینکه در خدمت تیم‌ملی فوتسال هستم، بازی تیمم برابر پرسپولیس از کلمبیا را تماشا و غیرت قشقایی را تحسین کردم.

دوران: از کلمبیا غیرت قشقایی را تحسین کردم

جلیل دوران سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفتگو با "ورزش سه" اظهار داشت: بازی را از کلمبیا تماشا کردم و خوشحال شدم که مردم شیراز و همچنین عزیزان ایل قشقایی از پیروزی نماینده سربلند خود خوشحال شدند. این بازی جنگ دارا و ندار بود اما قشقایی با تعصب و غیرت مثال‌زدنی بازیکنان توانست نتیجه را به سود خود تمام کند.


وی افزود: تیم بسیار خوب و منطقی بازی کرد و آقای اکبری که همکار عزیز من بوده و سابقه روشنی در فوتبال دارند توانستند به خوبی تیم را هدایت کنند. من اعتقاد دارم که باید پرسپولیس را در وقت قانونی می‌بردیم و کار به ضربات پنالتی نمی‌کشید چون این توان را در تیم دیدم.


سرمربی قشقایی با بیان اینکه حدود 5بازیکن تیمش متعلق به ایل قشقایی هستند متذکر شد: چابک، رضایی، اسدی، سعیدی و سفیدگری از ایل قشقایی هستند اما همه تیم ما مقابل پرسپولیس متعصب و با قدرت ظاهر شدند که از همین جا به همگی آنها تبریک و خسته نباشید می‌گویم.


دوران به سابقه تیم فوتبال قشقایی اشاره کرده و گفت: این تیم سال گذشته در زیر گروه فوتبال کشور اول شد. سپس در لیگ سه به قهرمانی رسید و راهی لیگ دسته دوم فوتبال شد و من این تیم را از لیگ سه به لیگ دو آوردم. ضمن اینکه این افتخار را هم داشته‌ام که به همین شکل پیش از این تیم‌های بهمن و کارا را هم در سه سال متوالی اخیر قبل از قشقایی از لیگ سه به لیگ دو آورده‌ام.


وی در خاتمه از همکاری باشگاه قشقایی برای کمک کردن او به تیم‌ملی تقدیر کرده و گفت: مدیرعامل تیم جناب آقای نجف‌پور به من لطف داشتند تا موقتا در خدمت تیم‌ملی فوتسال باشم و اینجا نیز به کشورم خدمت کنم که از این بابت بسیارسپاسگزار هستم.

 

دیدگاه‌ها