کد خبر : 1362658 | 12 مهر 1395 ساعت 13:21 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس بدون ملی‌پوشان چه می‌کند؟ (عکس)

برانکو ایوانکوویچ این روزها بدون حضور 6 ملی پوش تیمش، کار سختی برای آماده سازی تیم خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، عدم همراهی 6+2 بازیکن پرسپولیس در تمرینات این تیم، سرخپوشان را با فقر شدید بازیکنان در جریان تمرین مواجه کرده است؛ به گونه ای که سرمربی این تیم در برخی آیتم های تمرینی مجبور به استفاده از اعضای کادر فنی اش شده است.


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، وحید امیری و مهدی طارمی در اردوی تیم ملی حضور دارند و آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم نیز بعد از تعطیلات لیگ، به تهران بازنگشته و پل یانسکی نیز به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی این تیم نیست؛ تا جمع غایبان پرسپولیس به هشت برسد و برانکو ایوانکوویچ با فقر عجیبی در تمرینات تیمش مواجه باشد.

 

1147383


این مساله باعث شده تا ضمن حضور یکی، دو بازیکن امید سرخپوشان در تمرینات، سرمربی کروات این تیم مجبور به استفاده از ایگور پانادیچ و کریم باقری از جمع کادر فنی خود نیز شود.


برانکو ایوانکوویچ باید بدون حضور ملی پوشان خود (که 48 ساعت پیش از دیدار برابر نفت تهران خود را به اردوی این تیم معرفی می کنند)، تیمش را مهیای جدال هفته هشتم کند. باید دید شرایط روحی و بدنی شاگردانش چطور پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها