کد خبر : 1362762 | 12 مهر 1395 ساعت 18:58 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار رونمایی از پیراهن های سرخ تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 برای اولین مرتبه با پیراهن های قرمز رنگ خود به مصاف سفید پوشان ازبکستان خواهد رفت تا در تاشکند از پیراهن قرمز تیم ملی رونمایی شود.

در انتظار رونمایی از پیراهن های سرخ تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، روزهای گذشته در فضای مجازی تصویری از طرح جدید پیراهن تیم ملی منتشر شده که بسیار ناامید کننده و دور از انتظار به نظر می رسد و باید امیدوار باشیم تا تیم ملی در دیدار با ازبکستان از این پیراهن ها استفاده نکند. طرح یوزپلنگی که در آستانه جام جهانی 2014 بر روی پیراهن تیم ملی نقش بست در این لباس جدید تیم ملی نیز همچنان وجود دارد. طرحی که پیش از جام جهانی برای فدراسیون فوتبال دردسرهای زیادی را ایجاد کرد و شاید زمان آن رسیده تا با تغییر البسه تیم ملی، این طرح نیز تغییر کند و طراحان طرحی جدید را برای استفاده بر روی پیراهن تیم ملی انتخاب کنند.

 


رونمایی از لباس های نامناسب کاروان ایران پیش از ریو 2016 باعث شد تا مسئولان در اقدامی شتاب زده به دنبال تغییر لباس کاروان ایران باشند اما طرح جانشین نیز نتوانست بسیاری را قانع کند تا مشخص شود که اقدام هایی از این دست نیازمند زمان و برنامه ریزی دقیق است.

 

1147541

 

1147542

دیدگاه‌ها