کد خبر : 1362985 | 13 مهر 1395 ساعت 17:54 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد 9 گله شاگردان برانکو؛ برابر خلخال دشت

تمرین گلزنی پرسپولیس در غیاب ملی‌پوشان

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری تدارکاتی مقابل حریف نه چندان سرسخت خود با 9 گل به برتری دست یافت.

تمرین گلزنی پرسپولیس در غیاب ملی‌پوشان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها امروز دیدار تدارکاتی مقابل خلخال دشت را در برنامه داشتند و از ساعت 16:30 دقیقه به مصاف حریف خود رفتند که در نهایت با 10 گل به برتری دست یافتند.


سرخپوشان در نیمه اول و در غیاب محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده با ترکیب رادوشویچ ،‌حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، پریاموف،‌ علی علیپور، کمال کامیابی‌نیا، محمد امین آرام‌طبع، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احسان علوان زاده و حمید طاهرخانی آغاز کردند و در این نیمه روی درخشش طاهرخانی و دو پاس گلی که این بازیکن جوان داد موفق شدند با گل های علی علیپور، پریمیوف و احسان علوان زاده به رختکن رفتند.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در نیمه اول موفق شده بودند نتیجه را با 3 گل به سود خود خاتمه دهند در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب خود به وجود آوردند و بوژیدار رادشوویچ، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، صادق محرمی، محمد رحمتی، محسن مسلمان، علی علیپور و شهاب زاهدی به مصاف حریف رفتند.


در آغاز نیمه دوم این شهاب زاهدی بود که موفق شد گل چهارم پرسپولیس را به ثمر برساند و آغازگر جشنواره گل سرخپوشان لقب گیرد. در ادامه علیپور گل پنجم را برای این تیم به ثمر رساند و فرشاد احمدزاده نیز دقایقی بعد پنالتی این تیم را از دست داد تا شانس سرخپوشان از دست برود.


محمد رحمتی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و در نهایت حامد آقایی گل های بعدی سرخپوشان را به ثبت رساندند و این تیم برتری خود را به حریف به اثبات برساند. علی علیپور با 4 گل و طاهرخانی با دو پاس گل از چهره های درخشان پرسپولیس در این دیدار تدارکاتی مقابل خلخال دشت بودند.

دیدگاه‌ها