کد خبر : 1363116 | 14 مهر 1395 ساعت 13:03 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

از تعطیلات لیگ استفاده می‌کنیم

چینی: استقلال همچنان پیشرفت خواهد کرد

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید که آبی پوشان از تعطیلات لیگ بهره زیادی بردند.

چینی: استقلال همچنان پیشرفت خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، علی چینی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین شرایط این تیم گفت: «از روز چهارشنبه تمرینات را مجددا آغاز خواهیم کرد و برای شروع لیگ و استفاده از فرصت تعطیلات برنامه تمرینی ویژه ای داریم.»

 

وی ادامه داد: «ما بازیکنان جدید زیادی به ترکیب تیم اضافه کرده بودیم و به همین دلیل از این تعطیلات بهره کافی را بردیم. تعطیلات باعث شد تا تیم ما از نظر تاکتیکی هماهنگ تر شود و بازیکنان از نظر بدنی نیز به فرم ایده آل دست یابند؛ البته هنوز تیم ما به بهترین فرم نرسیده و با تلاش منصوریان، کادرفنی و بازیکنان مطمئنا استقلال همچنان پیشرفت خواهد کرد. در ادامه لیگ و با گذشت مسابقات قطعا به فرم ایده آل نزدیک تر می شویم.»

 

مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با سیاه جامگان در شروع لیگ تصرح کرد: «کاظمی در سالهای گذشته نشان داده که مربی فوتبال بلد و با تجربه ای است؛ همچنین این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و می دانیم که بازی آسانی در مشهد پیش روی ما نیست. همه امتیازات این بازی را می خواهیم و برای رسیدن به این برد باید تلاش زیادی انجام دهیم.»

 

چینی در پایان گفت: «از هواداران تشکر می کنم که از استقلال در روزهای گذشته حمایت کردند و از استقلالی های مشهد می خواهم که فراموش نکنند که استقلال همیشه استقلال است و با اعتماد به مجموعه تیم، برای حمایت از استقلال در ورزشگاه حضور داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها