کد خبر : 1363409 | 15 مهر 1395 ساعت 19:44 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما ناامید نیستیم و می توانیم به صعود بیاندیشیم

فوساتی: من یک مربی شکست خورده نیستم

سرمربی اروگوئه ای قطری ها معتقد است این تیم می تواند با کسب اعتماد به نفس لازم، در مسیر صعود به جام جهانی قرار بگیرد.

فوساتی: من یک مربی شکست خورده نیستم

به گزارش "ورزش سه"، خورخه فوساتی در پایان بازی تیم های قطر و کره جنوبی و در حالیکه بسیار ناراحت به نظر می رسید، در نشست مطبوعاتی گفت: ما توقع بازی سختی را داشتیم، تیم ملی کره جنوبی، تیمی واقعا قدرتمند است و ما می دانستیم در برابر این تیم روز سختی را خواهیم داشت، ما باید در این بازی توپ را بهتر از حریف حفظ می کردیم که این اتفاق نیفتاد. خط هافبک ما در این بازی تحت تاثیر خط هافبک قدرتمند کره جنوبی قرار داشت، در خط حمله ما توانستیم قدرتمند ظاهر شویم اما نتوانستیم از برتری خودمان استفاده کنیم.

 


وی که برای اولین بار روی نیمکت قطری ها می نشست، ادامه داد: من اکنون یک مربی شکست خورده نیستم و اصلا اعتقاد ندارم ما شانس مان را برای صعود از دست داده ایم، ما می توانیم با کسب اعتماد به نفس مان، دوباره خودمان را بازسازی کنیم و پس از آن نیز به بازی های جام جهانی صعود کنیم.

 


سرمربی اروگوئه ای قطری ها ادامه داد: اکنون زمانی است که ما باید به دیدار برابر سوریه فکر کنیم و با توجه به قدرت تیم مان فکر می کنم بتوانیم در آن بازی به پیروزی برسیم.

 


تیم ملی قطر در بازی سوم خود در مرحله مقدماتی جام جهانی در حالی که با نتیجه دو بر یک از کره ای پیش بود در نهایت نتیجه بازی را سه بر دو به آنها واگذار کرد، این در حالیست که کره ای ها از دقیقه 66 به بعد و به دلیل اخراج هونگ جونگ، 10 نفره به بازی خود ادامه دادند.

دیدگاه‌ها