کد خبر : 1363833 | 17 مهر 1395 ساعت 18:24 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

الان وقت استراحت نیست؛

قطر امیدوار به کسب اولین پیروزی

تیم فوتبال قطر با گذشته سه هفته از مسابقات مقدماتی جام جهانی هنوز موفق به کسب امتیاز نشده و در دیدار هفته چهارم مقدماتی جام جهانی به شدت به دنبال رسیدن به این مهم است.

قطر امیدوار به کسب اولین پیروزی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال قطر اولین دیدار رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 را در تهران و ورزشگاه آزادی انجام داد و در حالی که تا دقایق پایانی بازی خوب و پایاپایی را در مقابل شاگردان کی روش پشت سر گذاشته بود، در دقایق پایانی روی اشتباه مسلم "لکومته" دروازه بان خودی، قافیه را به تیم ایران واگذار کرد و در ادامه دومین گل را هم دریافت کرد، تا بدون امتیاز به فکر بازی دوم برابر ازبکستان باشد. بازی دوم برای قطری ها باز هم سناریویی شبیه بازی ایران داشت و آن‌ها باز هم در دقایق پایانی گل خوردند و مغلوب میهمان خود ازبکستان شدند.

 


دو شکست برای تغییر کارنیو سرمربی اروگوئه ای تیم ملی قطر کافی بود و مسئولین فدراسیون فوتبال قطر که در این نوع اقدام‌ها در جهان پیشگام هستند، بلافاصله هموطن او "فوساتی" سرمربی تیم الریان قطر را جایگزین او روی نیمکت عنابی ها کردند.

 


بازی سوم قطر در مقابل کره جنوبی برگزار شد و آن‌ها ضمن ارائه یک بازی زیبا و پرهیجان با کمترین اختلاف و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میزبان خود شدند تا باز هم در رسیدن به امتیاز در راه جام جهانی ناکام بمانند.


با نگاه منصافه، تیم ملی قطر در سه دیدار گذشته خود شایسته پیروزی بوده و آن‌ها می توانستند شرایط بهتری را در حال حاضر داشته باشند. به هر ترتیب این اتفاق برای عنابی ها رخ نداد و آن‌ها بدون امتیاز به بازی چهارم مقابل سوریه رسیدند.

 


تیم فوتبال قطر از ساعت 14 روز سه شنبه بیستم مهرماه باید در ورزشگاه خانگی پذیرای تیم سوریه باشد و قطری ها امیدوارند که با امتیاز از این بازی خارج شوند. البته تیم سوریه هم تیم ناامیدی نیست و در آخرین دیدار خود موفق شد تیم ملی چین را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

 


روزنامه الریان در آخرین نسخه خود با اشاره به سه شکست گذشته و امید به کسب پیروزی برابر سوریه نوشته است:«الان وقت استراحت نیست». بی شک تیم قطر در دیدار برابر سوریه کار آسانی نخواهد داشت، اما اگر تیم ملی قطر در این دیدار هم موفق به نتیجه گیری دلخواه نشود، می توان گفت رویای حضور در روسیه 2018 برای آن‌ها تمام شده است و مسئولین قطری باید از همین حالا به فکر جام جهانی 2020 باشند که به واسطه میزبانی، حضور آن‌ها در مسابقات نهایی شده است.

دیدگاه‌ها