کد خبر : 1364011 | 18 مهر 1395 ساعت 14:21 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

زینالی: چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم

علی زینالی بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید برای جبران نتایج هفته‌های گذشته باید تراکتور را ببرند.

زینالی: چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سایپا درباره دیدارشان با تراکتور در هفته هشتم گفت: این هفته با تراکتوری بازی داریم که در این چند هفته نتایج خوبی کسب کرده‌اند و بالای جدول حضور دارند. مطمئنا بازی سختی است ولی ما هم در این تعطیلات تمرینات خوبی داشتیم و همین امر به هماهنگی تیم ما خیلی خیلی کمک کرد و فکر کنم بیشتر از هر چیزی به یک هماهنگی نیاز داریم. روز شنبه هم با تمام وجودمان مقابل سرخپوشان تبریزی حاضر می‌شویم تا اینکه اولین گام را برای جبران نتایج نه چندان خوب، مطلوب و دلخواهی که در این چند هفته نگرفتیم کرده باشیم.


از او می‌پرسیم فکر نمی‌کند اولین بازی بعد از تعطیلات تاثیر منفی روی نتیجه‌گیری تیم‌های داشته باشدکه پاسخ می‌دهد: بازی بعد از تعطیلات خب به طبع کمی فشار ایجاد می‌کند چراکه تیم‌ها از ریتم اصلی خودشان دور شده‌اند و در این تعطیلات مجبور به بدنسازی‌اند و نگران ایجاد مصدومیت‌های جزیی و کوتاه مدت می‌شوند. اما خب این وقفه‌ها برای تیم‌هایی مثل ما خوب است چراکه در این مدت هماهنگی لازم را به دست می‌آوریم. شاید از این به بعد هم این تعطیلات به ما کمک کند تا نهایت استفاده را برای آمادگی صددرصدی تیم ببریم.


وی درباره نتایجی که تا به امروز کسب کرده‌اند هم خاطرنشان کرد: در چند هفته اول لیگ ما در بازی‌هایمان از حریف جلو بودیم و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و در چند هفته گذشته هم خوشبختانه ما عقب بودیم و حریفانمان نتوانستند نتایج را حفظ کنند و ما در نهایت نتیجه باخت را با تساوی عوض کردیم، این خاصیت فوتبال است. ما به نسبت سال‌های گذشته تغییرات‌مان بیشتر بوده و هفته به هفته هماهنگی لازم را پیدا می‌کند. اگرچه نتوانستیم در این چند هفته نتایج مطلوب را کسب کنیم اما در این 3 هفته پیش رو تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و استارت آن را از بازی با تراکتور خواهیم زد.


زینالی در رابطه با رقابت در جام‌حذفی هم اینطور می‌گوید: در جام‌حذفی بازی اولی خیلی مهم است، جام‌حذفی اسمش هم که روی‌اش است هر بازی حکم فینال را دارد که اگر خدایی نکرده بازنده باشید از دور مسابقات حذف می‌شوید. بازی اولمان با بادران نوین بود و آنها با توجه به اینکه در لیگ دسته دو حضور داشتند خیلی پرتلاش ظاهر شدند. در مرحله بعدی هم با تیم بادران لیگ دسته یکی بازی داریم که پیش از این با آنها بازی دوستانه داشتیم و تیم خیلی خوبی دارند و وقتش که برسد کادرفنی با تفکراتی که دارند در مسیری قرار بگیریم که به اهدافی که در جام‌حذفی داریم برسیم.

دیدگاه‌ها