کد خبر : 1364522 | 21 مهر 1395 ساعت 16:33 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

با نتایج غیرقابل پیش‌بینی عربستان؛

وضعیت مبهم گروه دو مسابقات مقدماتی آسیا

در روزی که دو غول آسیایی به تساوی دست یافتند، شکست امارات در برابر عربستان سرنوشت گروه 2 مسابقات را در هاله ای از ابهام فرو برد.

وضعیت مبهم گروه دو مسابقات مقدماتی آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته مرحله چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و در گروه دوم مسابقات استرالیا و ژاپن در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند که نتیجه ان دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. عراق با چهار گل از سد تایلند گذشت و عربستان در عجیب‌ترین دیدار مرحله دوم موفق به شکست امارات متحده عربی با سه گل شد.

 


با این نتایج تیم ملی عربستان در صدر گروه دوم جای گرفته و استرالیا با 8 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. ژاپن 7 امتیازی و امارات 6 امتیازی می باشند و عراق هم به لطف برتری روز گذشته مقابل تایلند سه امتیازی شده است.


در بازی های هفته پنجم استرالیا میهمان تایلند خواهد بود؛ عراق با امارات دیدار می کند و عربستان و ژاپن برابر هم قرار خواهند گرفت.

 


در حالی که پیش از این از ژاپن و استرالیا به عنوان مدعیان اصلی صعود این گروه به صورت مستقیم به جام جهانی نامبرده می‌شد و پس از آن‌ها به نام امارات اشاره می‌شد، نتایج غیرقابل پیش بینی عربستان در این گروه تمام معادلات را بر هم زده و حالا باید منتظر بازی‌های آینده باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار تیم‌های این گروه خواهد بود.

دیدگاه‌ها