کد خبر : 1365279 | 24 مهر 1395 ساعت 22:10 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: این بهترین نمایش همه عمر استکلنبرگ بود

رونالدو کومان، سرمربی هلندی اورتون به تمجید از عملکرد مارتین استلنبرگ پرداخت و نمایش برابر منچسترسیتی را بهترین بازی عمر او خواند.

کومان: این بهترین نمایش همه عمر استکلنبرگ بود

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز اورتون موفق شد در خانه منچسترسیتی این تیم را متوقف کند که استکلنبرگ با مهار دو پنالتی، نقش ویژه ای در کسب این امتیاز ایفا کرد.

 

کومان گفت: "از کسب این یک امتیاز کاملا راضی هستم زیرا معدود تیم هایی این استادیوم را با امتیاز ترک می کنند. برای کسب امتیاز در برابر منچسترسیتی به کمی شانس، یک سنگربان با بهترین عملکرد ممکن و تلاش بالای بازیکنان احتیاج دارید. اگرچه حریف شانس های بیشتری داشت و دو پنالتی نیز از دست داد، اما در نهایت ما هم خیلی خوب جنگیدیم و نتیجه مساوی حاصل تلاش دو تیم شد.

 

 

1149913

 

 

دیروز به همه اعضای تیم گفتم که برای بازی کردن با 3 دفاع برابر حریف حاضر باشید گرچه می دانستم این موضوع کمی ریسک بالایی دارد و بعد از 20 دقیقه نیز ما مجبور به تغییر این روش شدیم. اگر منچسترسیتی 2 پنالتی از دست داد، این مشکل ما نیست اما باید اعتراف کنم آنها قوی ترین حریف ما تا این مقطع از فصل بودند. زمانی که با یک گل از حریف پیش بودیم، رویای کسب 3 امتیاز در ذهنم بود اما حالا از کسب 1 امتیاز نیز کاملا راضی هستم".

دیدگاه‌ها