کد خبر : 1366089 | 28 مهر 1395 ساعت 12:58 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم پدیده را با 5 گل شکست دهیم

حسینی: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم

مدافع گسترشی ها می گوید هر چند تعطیلی های لیگ زیاد است؛ اما وقفه اخیر لیگ کاملا به نفع تیم شان بود.

حسینی: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحسن حسینی پس از پیروزی پرگل گسترشی ها در بازی هفته هشتم لیگ برتر گفت: «بعد از هفته‌ها ناکامی یک برد پرگل داشتیم و مهمتر از این برد پرگل، بسته نگه داشتن دروازه‌مان بود، همین موضوع باعث شد تا در رده دوازدهم جدول بالا بیاییم. ما منتظر همین برد و روحیه اولیه بودیم.»


او ادامه داد: «برخلاف بازیهای خوبی که در 3، 4 هفته اخیر انجام دادیم، نمی‌‌توانستیم در دیدارهای مان پیروز میدان باشیم؛ اما در نهایت با بازی خوبی که مقابل پدیده انجام دادیم نتیجه زحمات چند هفته تمرین و ناکامی‌هایمان را گرفتیم و با این برد همه خوشحال شدند.»


مدافع گسترشی ها درباره بازیکنان تیمش هم گفت: «رضا خالقی‌فر توانست از موقعیت‌های خوبی که برایش ایجاد شده بود، بهترین استفاده را ببرد و شیمبا هم پیروزی ما را با گل سوم تثبیت کرد. بازیکنان نسبت به هفته‌های قبل خیلی خوب ظاهر شدند؛ اگرچه می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما تا همین حد هم فکر می کنم همه فوق العاده بودند.»


حسینی درباره موقعیت های از دست رفته  تیمش گفت: «بچه‌ها در ارسال‌ها خیلی به یکدیگر تعارف کردند. به نظر من می‌توانستیم پدیده را با نتیجه 5، 6 گل شکست دهیم. شاید بازیکنان ما خسته شده بودند و بازی را شل گرفته بودند، شاید کم دقتی کردند و موقعیت‌ها را یا به بیرون یا به دست دروازه‌بان زدند؛ اما به هرحال یک برد روحیه‌بخش به دست آوردیم که این موضوع از هر چیزی مهمتر است.»


او در پایان در رابطه با تعطیلی لیگ برتر گفت: «برای ما که چند هفته‌ای ناکام بودیم، وقفه به موقعی بود و تلنگری بود که بفهمیم در کجای کار ضعیف هستیم و کجای کار را باید قوی‌تر کنیم. به نفع ما که شد! اما این وقفه‌ها طبیعی نیست اگر شما نگاه کنید، دو تا تعطیلی را رد کردیم و سومی در راه است.»

دیدگاه‌ها