کد خبر : 1366518 | 30 مهر 1395 ساعت 10:16 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بازی مقابل یونایتد ما را آماده تر کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد که دیدار مقابل منچستریونایتد، آنها را خیلی خوب برای تقابل با وست بروم آماده کرده است.

کلوپ: بازی مقابل یونایتد ما را آماده تر کرد

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ و شاگردانش روز دوشنبه به مصاف منچستریونایتد رفتند که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به به پایان رسید. لیورپول روز شنبه دیداری فیزیکی مقابل وست بروم پیش رو خواهد داشت و کلوپ مدعی شد که دیدار یونایتد به خوبی آنها را آماده این بازی کرده است.


او گفت:" همه ما می‌دانیم که مشکلاتی از فصل پیش در تیم ما پابرجاست ولی تعداد این مشکلات کمتر از قبل شده است. ما سعی می‌کنیم فوتبال بازی کنیم و منچستریونایتد بیشتر سعی داشت با قدرت فیزیکی اش کار را پیش ببرد و با بازیکنان قد بلندش از ما قوی تر بودند. ما خوب کار کردیم و به خاطر ندارم به جز استفاده از این شرایط کجای بازی بود که آنها از ما برتر بودند. ما روز شنبه باید برای چنین شرایطی آماده باشیم. همیشه باید برای شرایطی مثل بازی روز شنبه آماده بود. همیشه می‌توان از بازی های قبلی درس گرفت ولی در سوی دیگر همه چیز متفاوت است.دفاع کردن مقابل این تیم‌ها بسیار مهم است، به اندازه بازی یونایتد، دراین دیدار نیز مهم خواهد بود. فوتبال بازی کردن در دیدار مقابل یونایتد مهم بود و در دیدار مقابل وست بروم نیز مهم خواهد بود. کار زیادی پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها