کد خبر : 1366826 | 01 آبان 1395 ساعت 12:42 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

حضور در تیم ملی آرزویم است و نظر کی‌روش را جلب می‌کنم

احمدزاده: قهرمانی پایان مسیر پرسپولیس است

برترین بازیکن پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان مدعی است برای رسیدن به قهرمانی در این فصل تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.

احمدزاده: قهرمانی پایان مسیر پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده توانست با گل خود مانع از شکل گیری اولین شکست سرخپوشان در لیگ شانزدهم شود و بابت این مساله خوشحال است. شماره 10 پرسپولیس که علیرغم قامت کوتاه خود توانست با ضربه سر قفل دروازه شیخ ویسی و استقلال خوزستان را باز کند امیدوار است در دیدار هفته آینده این تساوی را جبران کنند و موفق به شکست دیگر تیم جنوبی شوند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط پرسپولیس توضیح داد که در ادامه می‌خوانید.


شرمنده هواداران اهوازی شدیم


از زمان ورودمان به اهواز شرمنده هواداران اهوازی شدیم و آنها استقبال فوق العاده ای از ما داشتند که این مساله مسوولیت ما را نسبت به پیراهنی که بر تن کرده ایم سنگین می کند. خدا را شکر بازی را با نتیجه مناسبی به پایان رسانیدم تا بیش از این شرمنده هواداران نشویم.


سرتر از استقلال خوزستان بودیم


فارغ از نیمه اول که استقلال خوزستان با توجه به میزبانی شرایط بهتری داشت، تیم ما موقعیت های مناسبی برای رسیدن به دروازه این تیم داشت که با بدشانسی از دست دادیم. می توانستیم برنده این دیدار لقب بگیریم که با بدشانسی این فرصت را از دست دادیم. در کل به شخصه معتقدم فوتبالی بهتر نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده باشیم و از آنها سرتر بودیم.


سر و پا فرقی ندارد و موفقیت تیم مهم است


خوشحالم که توانستم در این بازی گلزنی کنم و پاس محسن مسلمان باید گل می شد و نمی شد از آن گذشت. من در فصل گذشته نیز با سر گلزنی کرده بودم و با این مساله بیگانه نبودم و سر و پا مهم نیست و همه بازیکنان تمام توان خود را در آن شرایط گذاشته بودند تا تیم به نتیجه برسد و به نظرم کسب مساوی هم با توجه به اینکه کمک کرد در صدر باقی بمانیم بد نبود و خوشبختانه با شرایط خوبی به مصاف حریف آینده مان خواهیم رفت.


تیم ملی همیشه آرزویم بوده است


اینکه در تیم ملی حضور داشته باشم یا نه نظر کادرفنی است و من اکنون به عنوان بازیکن پرسپولیس تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم و همچنین بالا بردن کیفیت فنی ام انجام می دهم. مسلما از حضور در تیم ملی خوشحال خواهم شد و تمام تلاشم این است که بتوانم عضوی از آن باشم و پیراهن تیم ملی کشورم را برتن کنم و این مساله آرزویم است. اما همانطور که گفتم اکنون وظیفه ام است که بر شرایط فنی و کیفی خودم در پرسپولیس تمرکز کنم و در شرایطی قرار گیرم که گزینه تیم ملی شوم.


پایان مسیر پرسپولیس قهرمانی است


فصل گذشته خیلی بد تمام شد و ما شرمنده هواداران شدیم. تنها نقطه قوت فصل گذشته حمایت آنها بود و باید آن اتفاق را در فصل جدید جبران کنیم. خدا را شکر اکنون شرایط مناسبی داریم و با ادامه این روند می توانیم به خواسته مان برسیم. حمایت هواداران و تلاش بازیکنان در کنار مدیریت مناسب و کادرفنی فوق العاده ای که داریم مسلما پایان مسیر پرسپولیس را قهرمانی قرار خواهد داد و امیدارم به این مهم برسیم.


نفت را دست کم نمی‌گیریم


صنعت نفت نشان داده تیم سرسختی در فصل جدید است و نتایج و رتبه آنها در جدول چنین مساله را کاملا نشان می دهد. برای پرسپولیس نام حریف مهم نیست و ما در تمام بازی ها با دستورات و استراتژی برانکو به میدان می رویم و می دانم نباید اسیر نام حریف و شرایط آنها شویم. آنها نتایج خوبی در این فصل کسب کرده اند و استقلال و سپاهان را شکست داده اند. باید تعطیلات را با کسب سه امتیاز آغاز کنیم و در کنار هواداران مان در آزادی به این مساله خواهیم رسید و جمعه فوق العاده ای در انتظار ما خواهد بود تا با تثبیت صدرنشینی به استقبال تعطیلات برویم.

دیدگاه‌ها