کد خبر : 1366836 | 01 آبان 1395 ساعت 13:03 | 60.9K بازدید | 3 دیدگاه

اوکراینی پرسپولیس نیازمند به رژیم! (عکس)

مدافع اوکراینی پرسپولیس بعد از مدت ها روز گذشته در دیدار تدارکاتی این تیم برابر تیم جوانان قرار گرفت تا مصدومیت خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، الکسی پل یانسکی که با توجه به تغییرات گسترده خط دفاعی سرخپوشان در ابتدای فصل به عقد قرارداد این تیم در آمده، با گذشته 9 هفته از لیگ هنوز نتوانسته عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد و زوج سیدجلال حسینی و محمد انصاری در ترکیب این تیم عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته اند.


با این حال این مدافع تنومند اوکراینی که در دیدار هفته هشتم برابر سپاهان و در حین گرم کردن دچار مصدومیت شد به نظر می رسد برای رسیدن به ترکیب اصلی نیازمند تغییراتی در رژیم غذایی خود باشد و اندام او همچنان به اظهارنظر ابتدای فصل محمود خوردبین که اوکراینی های تیمش را با لقب تپلی مورد خطاب قرار داده بود، تغییری نکرده است.

 

1151800


شاید مسوولان پرسپولیس فیزیک این بازیکنان را با توجه به منطقه جغرافیایی کشورشان امری بدیهی بدانند اما بد نیست نگاهی به  ترکیب تیم ملی اوکراین در بازی آخرش برابر کوزوو بیندازیم. جایی که سوبول، ایوان اردتس، الکساندر کوچر و بوهدان باتکو به عنوان چهار مدافع این تیم به میدان رفتند و به هیچ عنوان فیزیک بدنی آنها جدا از سایر بازیکنان حرفه ای دنیای فوتبال به نظر نمی رسید.


پل یانسکی که با توجه به عملکردش در پرسپولیس که غالبا با نیمکت نشینی و تمرینات اختصاصی و مصدومیت همراه بود، انتقادات فراوانی را متوجه مجموعه این باشگاه بابت عقد قرارداد کرده است به نظر می‌رسد باید هر چه سریعتر خود را از نظر فنی و بدنی به شرایط بازیکنان اصلی نزدیک کند تا مهره ای قابل اعتماد برای برانکو ایوانکوویچ شود.

دیدگاه‌ها