کد خبر : 1366915 | 01 آبان 1395 ساعت 17:52 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینگول اشتات 3-3 دورتموند

تساوی دراماتیک دورتموند مقابل اینگول اشتات!

دیدار تیم های اینگول اشتات و دورتموند لحظاتی پیش با نتیجه 3-3 مساوی خاتمه یافت؛ در حالیکه دورتموند 3-1 تا دقیقه 69 از میزبان خود عقب افتاده بود.

تساوی دراماتیک دورتموند مقابل اینگول اشتات!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند پس از تساوی خانگی هفته گذشته برابر هرتا به رده ششم جدول بوندسلیگا سقوط کرد و برای احیای دوباره وضعیت خود نیاز مبرم به پیروزی بر تیم قعرنشین اینگول اشتات داشت که با تنها کسب یک امتیاز از 7 بازی گذشته، تیم آخر بوندسلیگا بود. تمام پیش بینی ها حکایت از برد پرگل زنبورها داشت.

 

بازی با حملات دورتموند شروع شد و یکی دو موقعیت نه چندان جدی نیز توسط اوبامیانگ و دمبله خلق شد که نتیجه ای نداشت. در حالیکه بازی در اختیار دورتموند بود، میزبان خیلی زود به گل دست یافت.

 

 

1151888

 

 

دقیقه 6 بازی و روی یک ارسال از سمت راست، کوهن در دهانه دروازه از غفلت مدافعان دورتموند استفاده کرد و توپ را درون دروازه دورتموند جای داد.

دورتموند برای جبران گل خورده دست به حملات گسترده ای زد اما دقیقه 24، دومین گل اینگول اشتات دقیقا مشابه گل اول به ثبت رسید.

این بار هم یک ارسال از راست زمینه ساز گل شد و ضربه سر لژکانو دور از دستان وایدن فلر به تور نشست تا دورتموند برابر تیم قعرنشین 2-0 عقب بیفتد.

اینگول اشتات در ادامه نیمه اول، 3 موقعیت 100 درصد گلزنی را با بی دقتی مهاجمانش از دست داد؛ ضمن اینکه تنها موقعیت جدی دورتموند، ضربه آزاد اوبامیانگ بود که با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این نیمه در عین شگفتی با برتری 2-0 میزبان به اتمام برسد.

 

 

1151889

 

 

دورتموند نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و دقیقه 59 فاصله را به یک گل کاهش داد. همکاری گوتزه و کاگااوا باعث شد توپ به دمبله برسد و سانتر این بازیکن با ضربه سر اوبامیانگ به گل تبدیل شد.

یک دقیقه بعد اینگول اشتات در عین ناباوری به گل سوم رسید. این بار هم لزکانو گلزنی کرد و در شرایطی که به نظر می رسید گلر دورتموند توپ را مهار کند، ضربه لزکانتو از درون محوطه جریمه وارد دروازه شد.

 

دورتموند که به آب و آتش می زد، دقیقه 69 توسط آدریان راموس به گل دست یافت. او روی پاس پولیشیچ، از درون محوطه جریمه و در مصاف تک به تک با گلر اینگول اشتات موفق شد گل دوم دورتموند را به ثمر رسانده و امیدها به اردوی شاگردان توخل بازگردد.

 

این پایان کار نبود و دورتموند دقیقه 91 توسط پولیشیچ به گل تساوی دست یافت. سانتر پاسالاک با ضربه سر پیژچک همراه شد؛ گلر اینگول اشتات توپ را برگشت داد اما پولیشیچ در ریباند، گل سوم دورتموند را وارد دروازه کرد تا بازگشت رویایی زنبورها را رقم بزند.

همین نتیجه تا پایان کار باقی ماند تا دورتموند برابر تیم قعرنشین تنها یک امتیاز کسب کرده باشد.

دیدگاه‌ها