کد خبر : 1366925 | 01 آبان 1395 ساعت 18:18 | 86.5K بازدید | 0 دیدگاه

اهل سیاه بازی نیستم

پورموسوی: همه باید از پرسپولیس الگو بگیرند

سید سیروس پورموسوی بعد از بازی با پرسپولیس به چهره اول رسانه ها تبدیل شد، روزی که استقلال خوزستان موفق شد بازی بسیار خوبی برابر قرمز پوشان انجام بدهد.

پورموسوی: همه باید از پرسپولیس الگو بگیرند

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با پرسپولیس، حواشی و صحبت های بعد از بازی نیز گفت:

 

بازی بسیار خوبی بود
ما در برابر پرسپولیس یک بازی بسیار خوب به نمایش گذاشتیم، پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد اما این بازی نشان داد سطح خوبی در لیگ ایران جاری است و بازیکنان من عالی بازی کردند و از همه آنها ممنونم.

 


پرسپولیس باید الگو همه تیم ها باشد
حرف من را بد برداشت کرده اند، من گفتم همه ایران بسیج شده اند که پرسپولیس قهرمان شود. این بدان معنی نیست که تبانی شده است، بالاخره این تیم از نظر امکانات، هوادار، بودجه و .. در سطح خوبی است و همه تیم ها باید از پرسپولیس الگو بگیرند.من بعد از کنفرانس خبری قبل از بازی با یکی از روزنامه ها صحبت کردم و گفتم منظور من تبانی نبوده و منظورم امکانات آنهاست.

 

 

 


بخواهند به کمیته انضباطی می روم
تا کنون صحبتی درباره آمدنم به کمیته انضباطی نشده است، اما اگر بخواهند به آنجا می روم و در خدمتشان خواهم بود. من همانجا هم همین حرفها را تکرار می کنم.

 

موافق تقسیم 50-50 ورزشگاه بودم
بالاخره من می توانستم اعتراض کنم، اما به نظر من تقسیم 50 درصدی ورزشگاه خوب بود و بازی را گرم تر کرد. فوتبال با هوادارانش جذاب است و مطمئنا با آنها زیبا تر می شود. وقتی دیدم اینگونه جایگاه ها تقسیم شده است از مسئولین بازی تشکر کردم.

 


روز بد زرگر بود
من می گویم زرگر از داوران خوب ما است، اما بالاخره هر داور روز خوب یا بد دارد. به نظر من یک پنالتی برای تیم ما روی زهیوی گرفته نشد و البته گلی که زدند، خطایش ماقبلش اشتباه بود. به هرحال آن بازی برای ما تمام شد و تنها به فکر بازی با ذوب آهن هستم.

 


اهل سیاه بازی نیستم
من اهل سیاه بازی و دروغ نیستم، مطمئن باشید اگر قرار باشد بعد از بازی با ذوب آهن بازهم پول نرسد من از استقلال خوزستان می روم، بازیکنان ما 6 ماه است پولی نگرفته اند و واقعا شرایط عذاب آور است.

 

از سید جلال و هواداران پرسپولیس ناراحت نیستم
هواداران پرسپولیس و سید جلال حسینی منظور من را بدگرفته اند، من هیچ توهین و بی احترامی نکرده ام و از آنها ناراحت نیستم. همه می دانند من اهل حاشیه نیستم و دنبال این هستم فوتبال پاک باشد.

 

از طیبی راضی هستم
محمد طیبی در این بازی عالی عمل کرد و از او راضی هستم و نشان دادکه می تواند بازهم در تیم ملی باشد. به جز او تمام بازیکنان خوب بودند. زهیوی نیز روز خوبی داشت و گل زیبایی زد.

 

خداراشکر کسی کشته نشد
راستش را بخواهید من از اتفاقات ورزشگاه غدیر ناراحت شدم، مکان های ورزشی جای این اتفاقات نیست، خدارا شکر در این بازی کسی کشته نشد، واقعا اگر یکی از سنگ هایی که هواداران به سمت هم پرتاب می کردند به جای حساسی می خورد چه کسی پاسخگو بود؟ به هر حال امیدوارم این اتفاقات در هیچ ورزشگاهی دیده نشود.

دیدگاه‌ها