کد خبر : 1367026 | 02 آبان 1395 ساعت 10:22 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

از فروردین 94 تیم ملی فوتبال بانوان تعطیل است

سارا قمی: مربی سوئد خواستار جذب من است

پیا سوندهاگه، بهترین مربی فوتبال زنان جهان در سال 2012 خواستار جذب سارا قمی است.

سارا قمی: مربی سوئد خواستار جذب من است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سارا قمی درباره لژیونر شدن خود گفت: بعد از پایان دیدار دوستانه،  طبق برنامه‌ریزی سوئدی برای صرف شام با تیم ملی سوئد رفته بودیم و زمانی که کادر فنی دو تیم با یکدیگر بودند، پیا درباره جذب من صحبتی را با کادر فنی داشته است. سرمربی تیم ملی سوئد به مربیان گفته است اگر شرایط وجود داشته باشد خواستار جذب من است. این صحبت با مربیان تیم بوده است و در حال حاضر صحبتی با خود من نشده است.

 

تیم‌های شهرداری بم و سیرجان در قالب تیم‌ ملی دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی سوئد برگزار کردند و با نتیجه 7 بر صفر شکست خوردند.

 

قمی درباره بازی گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را انجام دادیم چرا که برای نخستین بار بود با یک تیم اروپایی بازی می‌کردیم. همیشه در تورنمنت‌های روسیه شرکت می‌کردیم و با تیم‌هایی مانند آمریکا دیدار داشته‌ایم اما در سطح نوجوانان بود.

 

او در ادامه افزود: تیم سوئد فوق‌العاده بود و تیم‌های برزیل و آمریکا را شکست داده است. سوئد نایب قهرمان المپیک ریو است. بازی بسیار سختی بود. در نیمه نخست 7 گل خوردیم که حدود 3 گل از ناحیه کرنر بود. در نیمه دوم توانستیم تیم سوئد را ببندیم و گل نخوریم.

 

قمی درباره آخرین مرحله تشکیل اردوهای تیم ملی بزرگسالان گفت: پنجم فروردین 1394 آخرین بازی تیم ملی را با چین تایپه برگزار کردیم و بعد از آن تیم ملی بزرگسالان تعطیل شد و دیگر اردوی ملی نداشتیم.

 

قمی در پاسخ به این سوال که هدف از اعزام این تیم برای برگزاری دیدار دوستانه با سوئد چه بوده است، گفت: پاسخ به این سوال سخت است. از پاسخ دادن عاجز هستم. مسئولان پاسخ دهند بهتر است. برای من به عنوان بازیکن برگزاری این دیدار دوستانه خوب و تجربه بزرگی بود. امیدوارم تیم ملی  را حمایت کنند و تیم تخریب نشود. تشکیل تیم ملی لازم  است.

دیدگاه‌ها