کد خبر : 1367036 | 02 آبان 1395 ساعت 10:45 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل نیمکت نشینی سردار از زبان سرمربی روستوف

مجبوریم از آزمون و بقیه چرخشی استفاده کنیم

روستوف تنها چهار روز بعد از بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر آتلتیکو مادرید در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر روسیه به مصاف اوفا رفت.

مجبوریم از آزمون و بقیه چرخشی استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در پی فشردگی شدید برنامه های روستوف در این فصل از رقابت ها ایوان دانیلیانتس سرمربی ترکمنستانی روستوف گفت: «برای روستوف بازی در دو لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه سخت است از همین رو کادر فنی تصمیم گرفته از سیستم بازی چرخشی به بازیکنان در دیدارهای آینده استفاده کند».


او با انتقاد از برنامه ریزی فدراسیون روسیه افزود:« فرصت چهار روزه پس از بازی برابر آتلتیکو مادرید برای رقابت در لیگ برتر روسیه زمان کافی برای آماده‌سازی روستوف نیست به همین خاطر مجبور بودیم تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کنیم و امیدواریم بازیکنان روستوف این فشار سنگین را تحمل کنند».


سرمربی تیم روستوف در ادامه به دلیل نیمکت نشینی ستاره های روستوف از جمله آزمون اشاره و تصریح کرد: « مساله سنگینی بازی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه می تواند فشار روانی نیز برای روستوف به همراه داشته باشد برای بازیکنان ورود به یک بازی از لیگی به لیگ دیگری دشوار است و همین مساله کادر فنی را مجبور می کند تا تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کند.ای کاش فدراسیون روسیه مدت زمان بیشتری بین بازی ها داخلی و اروپایی برای ما استراحت قائل می شد اما چاره ای نداریم با این برنامه کنار بیاییم».


روستوف در بازی هفته یازدهم لیگ برتر روسیه برابر اوفا به تساوی بدون گل دست یافت و سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی این تیم که از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته بود در دقیقه ۷۸ جای خود را به سردار آزمون داد.

دیدگاه‌ها