کد خبر : 1367086 | 02 آبان 1395 ساعت 14:10 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام کناره گیری میثم حسینی از سیاه جامگان

میثم حسینی مدافع تیم سیاه‌جامگان می گوید که ادامه این وضعیت به شخصیت او و بازیکنان دیگر لطمه می زند و دیگر با این وضعیت نمی توان ادامه داد.

اعلام کناره گیری میثم حسینی از سیاه جامگان

میثم حسینی مدافع تیم سیاه‌جامگان که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، در مورد شرایط نامناسب این روز های تیم سیاه جامگان با خبرنگار "ورزش‎سه" گفتگو کرده است.

 

علیرغم تمام مشکلات خوب بازی می کنیم


شرایط بازی برای ما سخت بود ولی خدا را شکر ما جدا از هر نتیجه ای که به دست می آید فوتبال خوبی بازی می کنیم و برای سه امتیاز به زمین می رویم؛ اما چیزی که مسلم است این است که وضعیت تیم سیاه جامگان اصلا درست نیست.


اوضاع هر روز بدتر می شود


قبل از فصل با اینکه من شخصا خودم در چند جلسه با آقای عباسی صحبت کرده بودم و در مورد مشکلات مالیاتی و طلبکارانی که دارم به او گفته بودم، گفتند که مشکلی نیست و همه مشکلات حل می شود. نه تنها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند، که اوضاع بدتر هم شده است و فقط وعده و وعید داده اند. با این شرایط نه دیگر تیم سیاه‌جامگانی می ماند و نه لیگ برتر.


دیگر در تمرینات شرکت نمی کنم


من شخصا موضوع را با وکیلم پیگیری کرده ام و با توجه به اینکه بندی در قراردادم وجود دارد، که در صورت عمل نکردن به تعهدات می توانم از تیم جدا شوم و از این به بعد هم دیگر در تمرینات شرکت نمی کنم.


هیچ کس با این وضعیت کار نمی کند


فقط به خاطر آقای کاظمی در تیم ماندیم.با این شرایط هیچ کس کار نمی کند. خودشان هم برای خودشان با این شرایط کار نمی کنند. کسی که دلش برای خودش نمی سوزد قطعا برای ما هم دلش نمی سوزد!


خارجی ها از ما هم وضعیت بدتری دارند


پارسال قبل از بازی با ملوان قول پاداش 12 میلیونی به ما دادند ولی حتی یک هزار تومانی هم به ما ندادند! حالا ما در ایران هستیم و اگر مشکلی داشته باشیم می توانیم از دوستان و آشنایان خود پول قرض بگیریم ولی این بازیکنان خارجی نه زبان می دانند و نه دستشان به جایی بند است!


دو بار حکم جلبم را گرفته اند


در این مدت دو بار حکم جلب مرا گرفته اند و حتی چند بار هم طلبکاران من با خود آقای عباسی صحبت کردند.یک موقعی هست که می گویند پول نداریم و آدم تکلیف خودش را می داند ولی ما در این مدت فقط امروز و فردا شنیدیم. من از استقلال و پرسپولیس هم نزدیک به 1 میلیارد طلب دارم، اما حداقل می دانم که در این دو تیم موقعی که پول داشتند به ما پول می دادند. حداقل دلمان به این خوش بود که روزهای خوشی هم در این دو تیم در کنار مشکلاتی که داشتیم، سپری کردیم.


واقعا نمی توان با این شرایط ادامه داد


با این وضعیت شخصیت ما از بین می رود. پارسال در تمام هتل های مشهد بودم و از این می ترسیدم که هر لحظه بیایند و بیرونم کنند. با این شرایط واقعا ادامه کار خیلی مشکل شده و دیگر نمی توان با این وضعیت ادامه داد.

دیدگاه‌ها