کد خبر : 1367108 | 02 آبان 1395 ساعت 14:45 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات احتمالی ترکیب رئال مقابل بیلبائو

رئال مادرید در بازی برابر لژیا ورشو تیمی بی دفاع بود. ترکیب هجومی زیدان بارها به بازیکنان لژیا اجازه خلق موقعیت و ورود به محوطه جریمه رئال را داد.

تغییرات احتمالی ترکیب رئال مقابل بیلبائو


به گزارش "ورزش سه"، بیش از 10 شوت به سمت دروازه رئال، آن هم از سوی تیمی مثل لژیا باعث شد تا انتقاداتی به ترکیب کهکشانی ها  و نیز استراتژی زیدان وارد شود. رئال این روزها با مصدومیت بازیکنانی چون کاسیمیرو، راموس و مودریچ روبرو است ضمن اینکه کوئنترائو نیز هنوز به مرز امادگی لازم برای حضور در میادین نرسیده است.

 


زیزو در بازی برابر لژیا، ترکیب خط میانی خود را با این بازیکنان چیده بود: آسنسیو، کروس و خامس، ضمن اینکه در جناح راست نیز دانیلو را به کارواخال ترجیح داده بود. 

 

 

1149942

 


بازی ضعیف دانیلو که یک پنالتی نیز داد تا لژیا از این طریق به تک گل خود برسد، بار دیگر هواداران رئال را از این بازیکن برزیلی ناامید کرد. رئال که با توجه به پیروزی شب گذشته بارسا به پیروزی مقابل بیلبائو نیاز مبرم دارد، احتمالا با تغییرات زیادی امشب به میدان خواهد رفت.

 

زیدان بار دیگر کارواخال را در ترکیب ثایت جای خواهد داد تا دانیلو نیمکت نشین شود. دیگر تغییر زیدان نیمکت نشین شدن آسنسیو و خامس و به میدان رفتن کوواچیچ و ایسکو در کنار کروس است.  در فاز تهاجمی نیز ممکن است موراتا جای بنزما را پر کند هرچند که به احتمال به میدان رفتن کارواخال، کوواچیچ و ایسکو بیشتر از موراتا به نظر می رسد.

 

ترکیب احتمالی: ناواس، واران، په په، مارسلو، کارواخال، کوواچیچ، کروس، ایسکو، بیل، رونالدو، بنزما

دیدگاه‌ها