کد خبر : 1367305 | 03 آبان 1395 ساعت 13:08 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیچلو و رجاییان پاسخگو خواهند بود؛

مهمانان جذاب والیبالی امشب در رادیو

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران و داور ایرانی که از 2 سالگی در فرانسه به سر می برده است امشب در رادیو حاضر خواهند شد تا پاسخگو تمام سوالات پیرامون این دو باشند.

مهمانان جذاب والیبالی امشب در رادیو

به گزارش "ورزش سه"، برنامه رادیویی شبی با والیبال امشب دو مهمان ویژه خواهد داشت. این برنامه با حضور خوان سیچلو مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران آغاز خواهد شد که حالا بعد از دستیاری ولاسکو و لوزانو تبدیل به گزینه سرمربیگری هم شده است. او حالا به ایران آمده است و مذاکراتی با فدراسیون والیبال داشته است که جزئیات آن امشب در این برنامه بازگو خواهد شد.


احسان رجاییان داور 40 ساله ایرانی که 38 سال در فرانسه به سر می برد دومین مهمان این برنامه خواهد بود. او حالا برای تفریح به تهران آمده بود و فدراسیون والیبال در کاری پسندیده یکی از بازی های لیگ برتر والیبال را برای قضاوت به او واگذار کرده است. او تجربیات جالبی در والیبال فرانسه و البته ایران داشته است که شنیدن آن بسیار جذاب خواهد بود.


بررسی لیگ های مطرح والیبال دنیا ، اظهار نظر مربیان قبل از بازی های پیش رو ، نقد داوری و حواشی های پیرامون لیگ ، آشنایی با پیشکسوتان سال های دور و نزدیک و همچنین مشارکت دادن فعال شنوندگان از دیگر برنامه های شبی با والیبال خواهد بود. آرش دهبندی اجرا و علی شاکری کارشناسی مسائل والیبالی را به عهده خواهند داشت.

دیدگاه‌ها