کد خبر : 1367400 | 03 آبان 1395 ساعت 18:33 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین‌ پنالتی‌ پرسپولیس‌ پیش از تقابل با برزیلی‌ها

تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که سرخپوشان از ساعت 15 زیر نظر برانکو ایوانکوویچ آیتم های مربوط به تقابل برابر نفت آبادان را پشت سر گذاشتند.

تمرین‌ پنالتی‌ پرسپولیس‌ پیش از تقابل با برزیلی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در تمرین امروز سرخپوشان مهرداد میناوند، مهمان ویژه این تیم بود و با حضور در مجموعه خیریه عمل با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداخت و عکس یادگاری گرفت. گپ و شوخی‌های او با کریم باقری و محمود خوردبین نیز جالب توجه بود. او دقایقی هم با سرمربی پرسپولیس صحبت کرد. برانکو با توجه به حضور وی در تیم خونه به خونه، پیروزی اخیر آنها را به وی تبریک گفت.


* بازیکنان پس از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی و حفظ توپ و پرسینگ پرداختند و سه دروازه بان با پانادیچ به گوشه ای از زمین رفتند و تمرینات کار با توپ انجام دادند.


* علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش سرخپوشان، که در دیدار برابر استقلال خوزستان دچار مصدومیت شده بود، امروز بدون مشکل تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربیان پشت سر گذاشت.
* در مرحله بعدی بازیکنان به تمرینات شوت زنی پرداختند که قبل از این آیتم، برانکو چند بار به بازیکنان نکات را یادآور شد.


* بازیکنان پرسپولیس که امروز موفق شده بودند بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند، با روحیه ای مناسب در تمرین حضور یافتند و آیتم های تمرینی را پشت سر گذاشتند.


 * مرحله بعدی تمرین سرخپوشان کارهای ایستگاهی و راه های رسیدن به گل را از این طریق زیر نظر برانکو ایوانکوویچ پشت سر گذاشتند و تمرین کردند. در ادامه، ضربات کرنر هم به برنامه تمرین اضافه شد. پس از آن، نفراتی چون عالیشاه، زاهدی، محرمی و علوان‌زاده به شوتزنی پرداختند؛ همینطور علیپور و نورالهی با رادوشوویچ به تمرین روی پنالتی‌ها و سایر بازیکنان هم به کار روی کاشته‌ها پرداختند.


* باشگاه قصد دارد تا زمان آماده شدن ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را در خیریه عمل انجام دهد؛ چون کادر فنی از کیفیت زمین رضایت دارد.

 

دیدگاه‌ها