کد خبر : 1367525 | 04 آبان 1395 ساعت 11:04 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

ارومیه میزبان داغ ترین اتفاقات والیبالی

دومین هفته لیگ برتر والیبال یک بازی فوق العاده حساس خواهد داشت؛ جایی که بانک سرمایه، مدعی قهرمانی، به ارومیه ای خواهد رفت که کارخانه همیشه برای بازی در این شهر مشکلات زیادی داشته است.

ارومیه میزبان داغ ترین اتفاقات والیبالی

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ برتر والیبال از ساعت 15:30 روز چهارشنبه آغاز می شود و دو تیم تازه وارد هاوش گنبد و پارسه تهران اولین بازی خود را برگزار خواهند کرد. هفته دوم هم می تواند به اندازه هفته اول حواشی زیادی داشته باشد؛ اما اوج حساسیت در ارومیه خواهد بود؛ جایی که پاسور ایتالیایی میزبان خواهد رسید و تراویسا ترکیب کامل خود را در دست دارد.


بازگشت کارخانه به ارومیه یادآور اتفاقات تلخ و شیرینی برای او خواهد بود که تلخ ترین آن به دوره سرمربیگری اش در تیم باریج اسانس کاشان باز می گردد. این تیم به عنوان صدرنشین لیگ در مرحله پلی آف به مصاف شهرداری ارومیه رفت و در دو بازی که بازی برگشت هم در سالن غدیر برگزار شد مغلوب این تیم شد تا یکی از عجیب ترین اتفاقات لیگ والیبال رقم بخورد.


بازی اول لیگ گذشته هم میان این دو تیم و به میزبانی شهرداری ارومیه بود که در یک دیدار بسیار نزدیک میزبان موفق شد بانک سرمایه را شکست دهد؛ اما بعد از آن بانک سرمایه دیگر شکستی را به خود ندید و تا قهرمانی پیش رفت. شکست بانک سرمایه در آن بازی این ذهنیت را به وجود آورده بود که شاید این تیم هم مثل سایر تیم هایی که به یک باره وارد لیگ می شوند، به سرانجام نرسد؛ اما این طور نشد و به نظر می رسد که امسال این تیم قدرتمندتر از همیشه باشد.


اما زیبایی بازی هایی که ارومیه میزبان آن است به تماشاگران داخل سالن باز می گردد که معمولا بیش از 6 هزار نفر، تیم ارومیه را تشویق می کنند و هزاران نفر هم پشت درهای بسته می مانند. بازی نیمه نهایی لیگ گذشته بین آنها و پیکان آخرین بازی بود که سالن غدیر به خود تماشاگران پرشور را دید و انتظارات به طول انجامید تا بازی فردا مقابل بانک سرمایه (که به اندازه آن بازی برای میزبان مهم خواهد بود) برگزار شود.
* تمام بازی های هفته دوم لیگ برتر والیبال:


تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
پارسه تهران – هاوش گنبد
داور اول: محمد ابراهیم زاده؛ داور دوم: احسان رجائیان و ناظر: خلیل یگانه مجد

 

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
سایپا تهران – صالحین ورامین
داور اول: مرتضی اکرمی؛ داور دوم: قادر صادقی و ناظر: محمود کشفی

 

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – بانک سرمایه
داور اول: ابراهیم فیروزی؛ داور دوم: علیرضا قریب، ناظر: محمدحسن خوشدل و نماینده سازمان لیگ: یونس حسن زاده

 

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – شهرداری اراک
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: مرتضی علایی و ناظر: حمید حق بین

 

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – پیکان تهران
داور اول: داود نافعی؛ داور دوم: میثم پارسه و ناظر: شهباز صدری

 

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – سازمان عمران شهرداری ساری
داور اول: کیوان عابدزاده؛ داور دوم: اسماعیل رزقی و ناظر: حسین پورکاشیان

دیدگاه‌ها