کد خبر : 1367718 | 05 آبان 1395 ساعت 10:55 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستر یونایتد - منچستر سیتی

دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستر یونایتد - منچستر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تقابل دو تیم با برتری 2-1 سیتیزن ها در لیگ برتر  همراه بود ولی پس از آن سیتی روزهای سختی را سپری کرده و در 5 بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده است. یونایتد هم مشکلات مشابهی دارد و روز یکشنبه 4-0 مقابل چلسی شکست خورد.هر دو باشگاه به دنبال این هستند که بتوانند به فرم خوبشان بازگردند و این بهترین زمان ممکن برای روبرو شدن دو رقیب همشهری است.

 

1152705

 


اخبار دو تیم


اریک بیلی که مقابل چلسی دچار مصدومیت شد، احتمالا دیدار امروز را از دست خواهد داد و مورینیو نیز به جدی بودن این مصدومیت اعتراف کرد. همچنین سیتی نیز یکی از کلیدی ترین بازیکنانش را به همراه نخواهد داشت. کوین دی بروین مقابل ساوتهمپتون دچار مصدومیت شد و احتمالا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.


شرایط بازی


معمولا در دیدارهای جام اتحادیه، تیم‌هایی مثل یونایتد و سیتی به بازیکنان اصلی شان استراحت می‌دهند ولی این بازی، یک بازی معمولی نیست. جدا از اینکه هر دو تیم سابقه رقابت طولانی دارند، هر دو به کسب نتیجه در این بازی نیاز دارند. هر چند که خیلی انتقادات پس از شکست مورینیو در استمفوردبریج مطرح شد، تیم گواردیولا نیز شرایط خوبی ندارد. مورینیو و گواردیولا تصمیمات سختی پیش رویشان دارند، مخصوصا در انتخاب ترکیب اولیه. دیدارهای اروپایی نیز نزدیک است و استراحت دادن به بعضی ستاره ها ایده بدی نیست. ولی در سوی دیگر هر دو تیم در فرم ضعیفی قرار دارند و این بازی برایشان بسیار مهم است و نمی‌توانند به بازیکنان بزرگشان استراحت بدهند.

 

1152706

 


مورینیو قصد دارد با یک ترکیب و سیستم درست، جلوی حملات سیتی را بگیرد. اگر تیم او بتواند نمایشی مثل دیدار با لیورپول داشته باشد، تقریبا در رسیدن به هدفش موفق خواهد بود. در سوی دیگر غیبت دی بروین می‌تواند ضربه سختی به قابلیت بازی سازی سیتی بزند ولی سیتی گزینه‌های بسیاری برای جایگزینی دی بروین دارد و به نظر به مشکلی نخواهد خورد.

ترکیب احتمالی:

 

1152704

دیدگاه‌ها