کد خبر : 1367970 | 06 آبان 1395 ساعت 10:46 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت ۱۹ بازیکن به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ۱۹ بازیکن را به سومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

دعوت ۱۹ بازیکن به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان

به‌ گزارش "ورزش سه" ‌و ‌به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد، آماده می کند.

 

سومین اردوی آماده سازی این تیم از روز شنبه هشتم آبان ماه آغاز می‌شود و به مدت یازدهم روز تا هجدهم آبان ماه پیگیری خواهد شد.


محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۱۹ بازیکن را برای حضور در این اردو دعوت کرده است که نسبت به اردوی دوم چهار بازیکن کم شدند.


مهدی جعفروند، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه، علی طبری، علیرضا بابایی، مهران فیض امام دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا بیک، احسان دانش دوست، بهزاد فتوحی فر، صابر کاظمی، سهیل کمال آبادی، امیرحسین چمنی، علیرضا مصلح آبادی، مهدی جلوه، امیرحسین صابری، محمدحسین راستی، عرفان غلامی پور و امیر عزیزی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.


محمد وکیلی به عنوان سرمربی، علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، رحمان محمدی راد (مربی)، مهران زارع، آرش صادقیانی، پویا عزیزی، یاشار جوادی و مهران پشنگ (کمک مربیان) و محمد امین شاکری (آنالیزور)، تیم ملی والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند.


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۴ با هدایت محمد وکیلی با اقتدار و بدون واگذاری حتی یک ست در آسیا قهرمان شد و بر اساس تصویب فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا دوره جدید این رقابت‌ها به جای سال ۲۰۱۶ سال ۲۰۱۷ به میزبانی میانمار (آسیایی) و جهانی به میزبانی بحرین برگزار می شود.

دیدگاه‌ها