کد خبر : 1367985 | 06 آبان 1395 ساعت 11:32 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

با یک سوم بودجه پرسپولیس به جنگ‌شان می‌رویم

هوری: مربی شجاع‌مان مانع پرسپولیس خواهد بود

کاپیتان نفت آبادان که در دیدارهای اخیر این تیم برابر تیم های مدعی مرد شماره یک تیمش محسوب شده، امیدوار است در تهران برابر پرسپولیس نیز به نتیجه مطلوب دست یابند.

هوری: مربی شجاع‌مان مانع پرسپولیس خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، حسن هوری یکی از ارکان نفت آبادان محسوب می شود که نقش ویژه ای در کسب جایگاه چهارمی تا به اینجای فصل داشته است. او که در دیدارهای گذشته این تیم برابر تیم های مدعی به عنوان مرد شماره یک نفت شناخته می شد، امیدوار است برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز به نتیجه خوبی دست یابند. گفتگوی خبرنگار ما با کاپیتان برزیلی های فوتبال ایران را در ادامه خواهید خواند.


حضور مربی شجاع نقطه قوت ماست
شرایط خوبی داریم و یک برد خانگی هفته قبل بدست آوردیم و امیدواریم که مقابل پرسپولیس هم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با نتیجه خوب این دیدار را به پایان برسانیم. در این فصل آقای دست نشان تیم جوانی را مهیای لیگ کرده و حضور این مربی شجاع می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا در ادامه مسابقات نیز نتایج خوبی کسب کنیم و می‌توانیم بهتر بازی کنیم.


با یک سوم بودجه پرسپولیس به جنگ شان می‌رویم
صنعت نفت با 7- 8 میلیارد تومان بسته شده است ولی تیم‌های دیگر حداقل با 30 خورده‌ای میلیارد بسته شده و صد درصد شرایط بهتری در لیگ خواهند داشت. ما می‌دانیم که جایگاه صنعت نفت رده چهارم جدول نیست. خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم که ما اگر تا آخر فصل بتوانیم در رده هشتم یا نهم جدول بمانیم شاهکار کردیم و این یعنی تیم ما خوب بازی کرده است. این جایگاهی که ما الان هستیم اصلا جای صنعت نفت نیست. اگر تیم‌های بزرگ بهتر عمل می‌کردند صد در صد تیم ما الان همان جایگاه نهم که گفتم حضور داشت.


بازی با پرسپولیس متفاوت از استقلال است
اولین بار نبود که استقلال را در آزادی شکست دادیم. سال 87-88 هم که در لیگ حضور داشتیم توانسته بودیم این تیم تهرانی را شکست دهیم. ولی شرایط بازی با پرسپولیس فرق دارد، این تیم در حال حاضر صدر جدول هم است و برای قهرمانی بسته شده است. پرسپولیس در تهران هواداران زیادی دارد و این کار را برای ما کمی مشکل خواهد کرد. ما در بازی‌های لیگ به فکر بردن نیستیم و شکست نخوردن در اولویت ما قرار دارد اما شرایط به گونه ای پیش رفته که ثمره عملکرد بهترمان حضور در جایگاه چهارم شده است.


بهترین بازی را شاهد خواهید بود
حتما برای برد به میدان خواهد آمد، امیدوارم یکی از بهترین بازی‌های لیگ را در هفته دهم شاهد باشید چون تیم ما هم برای برد یا مساوی به میدان خواهد آمد نه برای باخت.  پرسپولیس مربی خوبی دارد و می‌تواند امسال قهرمان لیگ باشد. ولی با این حال ما به هیچ‌ عنوان باج به هیچ تیمی نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم و اگر برنده‌هم نباشیم حداقل بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم. دست‌نشان در این بازی نکاتی را متذکر شده است که اگر رعایت کنیم قطعا بازنده بازی نخواهیم بود.


بهترین دفاع لیگ ما هستیم
تیم ما دفاع خوبی دراد و می‌تواند یکی از بهترین دفاع‌های لیگ برتر باشد. ساختار دفاعی ما همانطور که دست‌نشان می‌گوید عمل می‌کند. نمی‌توان گفت که دفاع یک تیم مقابل 11 نفر بایستد. در ساختار دفاعی تیم ما خوب عمل می‌کند و این دست‌مزد مربی شجاعی است که تیم صنعت‌نفت دارد. امیدوارم که این تیم در لیگ برتر باقی بماند چون شرایط ماندن در لیگ را دارد. دفاع صنعت‌نفت اوایل لیگ مشکلاتی داشت که به مرور زمان حل شد.


از کناره‌گیری در جام حذفی ناراحتیم
همه بازیکنان علاقه داشتیم که در جام حذفی هم باشیم ولی خوب شرایط باشگاه طوری بود که نمی‌شد در این بازی‌ها حضور پیدا کنیم. ما هم تابع باشگاه هستیم و از جام حذفی تیم ما انصراف دادیم.


تیم ملی در اولویت قرار دارد
اولویت ما باید تیم ملی کشورمان باشد که بتواند در آسیا یک ابر قدرت باشد. درست است که این تعطیلات باعث می‌شود که تیم‌ها کمی بهم‌ریخته شود ولی این امر نباید باعث شود که نگذاریم تیم ملی کارش را انجام دهد. همه‌ی ما باید همکاری کنیم تا تیم ملی بتواند بهترین نتایج را بدست آورد. ما باید تحمل کنیم که کی‌روش کارش را انجام دهد، ‌این به نفع کشورمان است. لیگ برای خودمان است اگر هم بد بازی کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد ولی تیم ملی باید هماهنگ باشد و همه باید کمک کنیم تا تیم ملی به جام‌جهانی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها