کد خبر : 1368026 | 06 آبان 1395 ساعت 14:01 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: مجبورم خود را فدا کنم

پورموسوی می گوید که سرباز استقلال خوزستان است و مجبور خواهد بود خود را فدا کند تا مسئولان به فکر این تیم بیفتند.

پورموسوی: مجبورم خود را فدا کنم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سید سیروس پورموسوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ذوب آهن این گونه گفت:


به دنبال امتیازگیری هستیم

ذوب آهن از تیم های خوب و قابل احترام لیگ ما است و امیدواریم بتوانیم با امتیاز از این شهر بیرون بیاییم و بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

 

امیدوارم با امتیاز خارج شویم
بازی مهم و سختی در مقابل تیم ذوب‌آهن داریم که فوتبال منسجم و منظمی بازی می‌کند. امیدواریم از این بازی سخت با تلاش فراوان با امتیاز خارج شویم. مطمئناً حریفان آسیایی ما در لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌خواهیم فوتبال خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.


امیدواریم شگفتی ساز شویم
در طول فصل مشکلات و سختی‌های زیادی داشتیم که هم‌اکنون هم ادامه دارند؛ اما هنوز حل نشده‌اند. بازیکنان تیم نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا با غلبه بر مشکلات از میادین مسابقه پیروز خارج شوند؛ امیدواریم این بازیکنان شگفتی‌ساز شوند.


اگر شرایط مهیا نشود از این تیم می روم
بعد از دیدار جام حذفی از بازیکنانمان درخواست کردیم که با تمام تمرکز بازی کنند و آنها نیز تمام قدرت خود را در بازی‌هایمان در لیگ برتر نشان دادند. از مسئولان درخواست کردم که به مشکلات تیم رسیدگی کنند و این موضوع را اعلام کردم که اگر شرایط برای ادامه همکاری مهیا نشود، از این تیم می‌روم. امیدواریم که مشکلاتمان به زودی حل شود تا دیگر دغدغه مالی نداشته باشیم.


اشتباهات داوری محرز است
تمام صحنه‌های آن بازی را داریم و چند بار فیلم آن بازی را با دقت مشاهده کردیم. اشتباهات داوری به ضرر ما گرفته شد و دقیقا محرز است. به هر حال اشتباهات داوری جزئی از بازی است و از تمام تماشاگرانمان درخواست کردیم که به داور احترام بگذارند.


تجدید نظر برای محرومیت هواداران
متأسفانه ناهماهنگی‌هایی در جایگاه تماشاگران دو تیم در بازی مقابل پرسپولیس به وجود آمد؛ اما در سال‌های گذشته اتفاقات ناگوارتری به وجود آمده بود که بعضی از تیم‌ها یک جلسه محروم شدند؛ اما متأسفانه تیم ما 3 جلسه از حضور تماشاگران محروم شده است. امیدواریم مسئولان مربوطه تجدیدنظری در رابطه با محرومیت تماشاگران ما داشته باشند.

دیدگاه‌ها