کد خبر : 1368570 | 08 آبان 1395 ساعت 15:22 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تابع تصمیم کادر فنی هستم؛

خرسندنیا: تا گرم می شویم لیگ تعطیل می شود

هافبک تیم پدیده معتقد است که وقفه های لیگ باعث شده تا تنور لیگ برتر نتواند گرمی خود را حفظ کند.

خرسندنیا: تا گرم می شویم لیگ تعطیل می شود

محمدرضا خرسندنیا هافبک تیم پدیده در مورد پیروزی ارزشمند مقابل صبای قم در شرایطی که هر دو تیم نیاز مبرم به پیروزی داشتند، به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: پیش از هر چیز به هم بازی سابقم آقای ابراهیمی تسلیت می گویم و در این شرایط سخت با او ابراز همدردی می کنم. در مورد بازی ها باید بگویم که همه بازی ها سخت است. کیفیت فوتبالی که ما در هفته های گذشته ارائه می کردیم خوب بود ولی در امتیاز گرفتن مشکل داشتیم؛ در این بازی با همت بچه ها، کادر فنی و مدیریت باشگاه 3 امتیاز را گرفتیم. امیدواریم که در بازی های آینده هم خوب بازی کنیم و هم امتیازات را بگیریم، چون هر چه به جلوتر برویم امتیاز گرفتن سخت تر می شود.


بازیکن سابق تیم استقلال که در پایان لیگ پانزدهم به پدیده پیوست در این بازی به عنوان یار جایگزین به میدان آمد، او در این خصوص و اینکه انتظار می رفت با ورود به پدیده به عنوان یار ثابت به میدان برود، ادامه داد: مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد. تصمیم کادر فنی بود که روی نیمکت باشم و من هم به این تصمیم احترام می گذارم. مهم ترین موضوع این بود که سه امتیاز را گرفتیم و این از همه چیز مهم تر بود. وقتی این تیم را انتخاب کردم یکی از دلایلم وجود کادر فنی خوب در این تیم بود و امیدوارم در ادامه بتوانیم یک پدیده متفاوت را ببینیم.


خرسندنیا در مورد تعطیلات لیگ برتر افزود: فکر می کنم یکی از دلایل نیامدن مردم به ورزشگاه همین وقفه در بازی ها باشد. تا می خواهیم گرم شویم، لیگ دوباره تعطیل می شود. البته من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با صعود به جام جهانی همه مردم خوشحال شوند.


هافبک تیم پدیده در مورد ورزشگاه امام رضا (ع) و اینکه آیا این ورزشگاه آماده بازی است یا خیر، بیان داشت: فکر می کنم ورزشگاه آماده است و امیدوارم با همکاری هایی که صورت می گیرد بتوانیم در این ورزشگاه بازی کنیم.
وی در پایان در مورد تغییرات کادر مدیریتی تیم پدیده و روی کار آمدن برگی زر گفت: آقای وطن خواه و مجتبی سرآسیایی خیلی برای این تیم زحمت کشیدند. البته آقای وطن خواه هنوز هم جز هیئت مدیره است. یکی از کارهای خوب آمدن آقای برگی زر بود که با توجه به رزومه فنی که دارد خیلی می تواند به تیم کمک کند و ما هم خیلی از این موضوع خوشحالیم.

دیدگاه‌ها