کد خبر : 1368680 | 08 آبان 1395 ساعت 20:55 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین لیورپول در خانه کریستال پالاس

لیورپول موفق شد در یک بازی جذاب و پر حادثه در خانه کریستال پالاس پیروز شده و از قافله مدعیان عقب نماند.

پیروزی شیرین لیورپول در خانه کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از ایجاد چند موقعیت حساس روی دروازه کریستال پالاس، سرانجام در دقیقه 16 به گل رسید.

 

پاس مورنو از جناح راست با جایگیری خوب و ضربه زمینی امره جان و البته برخورد به پای مدافع پالاس، وارد دروازه تیم میزبان شد تا لیورپول با یک گل از حریف خود پیش افتد.

 

 

1153467

 

 

اما تنها 2 دقیقه بعد و روی دفع توپ عجیب دژان لوورن، مک آرتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه سر توپ را از روی سر کاریوس عبور داد و بازی را به تساوی کشاند.

 

 

1153470

 

 

اما در دقیقه 21، خود لوورن اشتباه خود را جبران کرد و با یک ضربه سر محکم از روی ارسال کرنر کوتینیو، باز هم مرسی سایدی ها را از حریف پیش انداخت.

 

 

1153471

 

 

در دقیقه 30، روی پاس کوتینیو، مورنو در سمت چپ محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 33، باز هم کریستال پالاس موفق شد با ضربه سر مک آرتور به گل برسد و بازی را به تساوی بکشاند.

 

 

1153472

 

 

در دقیقه 38، سیدیو مانه در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت ایده آل شد اما ضربه او از بالای دروازه پالاس به بیرون رفت تا آه از نهاد کلوپ و هواداران لیورپول بلند شود.

 

اما این پایان کار نبود و جوئل ماتیپ، در دقیقه 43 و باز هم روی ارسال کوتینیو موفق شد با ضربه سر گلزنی کند تا نیمه اول جذاب این دیدار در نهایت با نتیجه 2-3 به سود لیورپول به پایان برسد.

 

 

1153468

 

 

نیمه دوم نیز با حملات دو تیم آغاز شد و هر دو طرف موقعیت های خوبی را خلق کردند. در ابتدا بنتکه، مهاجم سابق لیورپول می توانست دروازه این تیم را باز کند که ناکام ماند. در دقیقه 53، سیدیو مانه روی پاس زیبای کوتینیو در موقعیت تک به تک قرار گرفت که مانداندا، سنگربان پالاس مانع فروریختن دروازه تیمش شد.

 

 

1153469

 

1153473

 

 

چند دقیقه باز هم بنتکه در درون شش قدم صاحب موقعیت شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ادامه، کریستال پالاس تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی کرد اما در خلق موقعیت جدی ناکام ماند و از آن سو شاگردان کلوپ نیز ضدحملات خطرناکی را روی دروازه تیم میزبان ترتیب دادند که در نهایت منجر به گل چهارم این تیم شد.

 

در دقیقه 71، پاس زیبای عمقی لالانا از میانه میدان، فیرمینیو را در موقعیت تک به تک قرار داد و این هافبک خلاق نیز با یک ضربه چیپ زیبا، برای چهارمین بار دروازه پالاس را گشود تا لیورپول در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرد. لحظاتی بعد، زاها می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه او با عکس العمل کاریوس همراه بود.

 

دقایقی بعد، حرکت انفرادی کوتینیو ضربه او در اختیار مانداندا قرار گرفت. در ادامه، لیورپول چند بار دیگر موقعیت های خوبی ایجاد کرد اما در گلزنی ناکام ماند تا در نهایت با نتیجه 2-4 به برتری برسد. 

دیدگاه‌ها