کد خبر : 1368962 | 09 آبان 1395 ساعت 20:20 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین چلسی در خانه ساوتهمپتون

چلسی موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و دیدنی، با 2 گل از سد ساوتهمپتون گذر کند.

پیروزی شیرین چلسی در خانه ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای بازگشت به جمع تیم های بالانشین لیگ برتر به امتیازات این مسابقه نیاز داشت و باز هم بدون جان تری، در خانه ساوتهمپتون به مصاف این تیم رفت. آبی های لندن در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک بار موفق به شکست رقیب خود شده بودند.

 

بازی با برتری شاگردان کونته آغاز شد و آنها توانستند در همان دقیقه 6 توسط ادن هازارد به گل برسند. پاس موسس در گوشه محوطه جریمه به ستاره بلژیکی رسید و او نیز با حرکت به سمت بیرون و یک ضربه دقیق و زمینی از بین پاهای فوستر، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1153686

 

1153690

 

 

بعد از گل، ساوتهمپتون تلاش زیادی برای جبران انجام داد و می توانست در دقیقه 13 به گل برسد که تلاش آستین در نهایت بی ثمر ماند. در اواخر نیمه اول، هازارد یک بار دیگر با حرکتی انفرادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که این بار در برابر سنگربان حریف ناکام ماند. در ادامه این نیمه اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا شاگردان کونته با یک گل برتری به رختکن بروند.

 

در نیمه دوم، باز هم چلسی آهنگ هجومی خود را حفظ کرد و در همان دقیقه 49 می توانست به گل برسد که پاس عرضی زیبای مارکوس آلونسو در آستانه ورود به دروازه توسط فونته پرتغالی دفع شد.

 

 

1153687

 

 

در دقیقه 55، دیگو کاستا موفق شد گل دوم چلسی را به ثمر برساند. پاس هازارد با حرکت او در عرض همراه شد و ضربه غیرقابل مهار مهاجم 27 ساله اسپانیایی از پشت محوطه جریمه، دور از دستان فوستر به قعر دروازه وارد شد.

 

 

1153689

 

1153688

 

 

در دقیقه 63، چلسی می توانست اختلاف را سه برابر کند؛ اما کاستا و پدرو در استفاده از موقعیتی که از ریباند ضربه هازارد به دست آمد، ناکام بودند. در دقیقه 69، ارسال بازیکنان ساوتهمپتون با ضربه سر چارلی آستین ره به جایی نبرد.

 

2 دقیقه بعد، هازارد می توانست گل دوم خود را به ثمر برساند؛ اما ضربه در دو مرحله با واکنش سنگربان حریف دفع شد. در ادامه چلسی به اداره جریان بازی پرداخت و ساوتهمپتون نیز در خلق موقعیت گلزنی ناکام بود. 

 

در دقیقه 83، حرکت زیبای موسس در عرض و ضربه محکم  او با واکنش دیدنی فوستر همراه بود. لحظاتی بعد، چارلی آستین موفق شد دروازه کورتوا را باز کند؛ اما کمک داور در تصمیمی میلیمتری، این گل را مردود اعلام کرد. در دقایق باقیمانده نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با این پیروزی در یک قدمی صدر جدول قرار بگیرد. 

دیدگاه‌ها