کد خبر : 1369221 | 10 آبان 1395 ساعت 19:53 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود تراکتور ، استقلال و حذف زودهنگام شگفتی ساز؛

مرور بازی‌های جام‌حذفی در مرحله یک‌ شانزدهم

بازی های جام حذفی در مرحله یک سی و دوم امروز پیگیری شد و 4 تیم جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند. این دیدارها در روزهای آینده پیگیری خواهد شد.

مرور بازی‌های جام‌حذفی در مرحله یک‌ شانزدهم

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدارهای جام حذفی در مرحله یک سی و دوم پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدارهای این مرحله تیم تراکتورسازی تبریزو استقلال تهران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. نکته جالب توجه این مرحله حذف تیم قشقایی توسط تیم همشهری برق نوین شیراز بود، که در مرحله قبلی با حذف پرسپولیس از گردونه مسابقات شگفتی ساز شده بود.

 


*در ادامه نگاهی به دیدارهای برگزار شده جام حذفی و برنامه این مسابقات در روزهای آتی داشتیم:

 

استقلال 1 -مس‌کرمان 0؛ پیروزی سخت در وقت‌های اضافی
تیم استقلال در مرحله قبلی این مسابقات با دو گل از سد تیم ملوان نوین گذر کرده بود و تیم مس هم با انصراف خیبر خرم آباد به این مرحله رسیده بود. شاگردان منصور ابراهیم زاده که در لیگ آزادگان حضور دارند، در بازی های گذشته خود نشان داده بودند که به راحتی گل نمی خورند؛ در این دیدار هم بازیکنان مس کرمان تا دقیقه 113 برابر استقلال تهران بازی پایاپایی داشتند و در همین دقیقه بود که روی پاس زیبای علی قربانی و ضربه تمام کننده محسن کریمی موفق به پشت سر گذاشتن مس کرمان شدند.

 

ملوان بندرانزلی 0 – تراکتور1؛ قلعه‌نویی برنده جدال نظامی‌ها
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که با انصراف گیتی پسند به این مرحله رسیده بود، در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت که موفق شده بود شهرداری یاسوج را با دو گل از پیش رو بردارد. این دیدار در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و محمد ایران‌پوریان در همان نیمه اول موفق شد روی ارسال یک اوت و اشتباه مدافعین ملوان تیم تراکتورسازی را پیش بیندازد. این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا امیر قلعه‌نویی برنده جدال تیم های نظامی ایران باشد.

 


سایپا 2 –بادران 1؛ پیروزی سخت برای شاگردان فرکی
تیم سایپا در حالی برابر تیم بادران قرار گرفت که در مرحله قبلی موفق شده بود بادران نوین را با دو گل از پیش رو بردارد و تیم بادران هم در یک دیدار جنجالی که با اخراج اکبر میثاقیان و یکی از بازیکنان بادران همراه شد، موفق به گذشتن از سد پاراگ تهران با دو گل شد. دیدار دو تیم بسیار نزدیک دنبال شد و در حالی که با نتیجه یک بر یک دنبال می شد، حامد شیری که در بازی مقابل سپاهان هم ناجی حسین فرکی شده بود، موفق شد گل پیروزی بخش سایپا را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا حسین فرکی برای مدتی از زیر فشارها خارج شود.

 


ماشین‌سازی 2-خونه به خونه 1؛ پایان ناکامی رسول خطیبی
رسول خطیبی در مرحله پیش با تیم ماشین سازی موفق شده بود تیم اتحاد لردگان را با 11 گل از پیش رو بردارد و خونه به خونه هم با 2 گل از سد شاهین بندر عامری بوشهر گذشته بود. در این دیدار ابتدا تیم خونه به خونه با یک ضربه پنالتی از حریف خود پیش افتاد ولی دو گل امین قاسمی نژاد در نیمه اول و دوم باعث شد تا ماشین سازی جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را پیدا کند و رسول خطیبی هم با کسب این پیروزی و بعد از هفته ها ناکامی نفس راحتی بکشد.

 

برق نوین شیراز1 -قشقایی شیراز 0؛ پایانی زودهنگام برای شگفتی‌سازی قشقایی
تیم قشقایی در مرحله قبلی موفق شد دست به کار بزرگی بزند و با حذف پرسپولیس در جام حذفی مهم‌ترین نتیجه تاریخ باشگاه خود را ثبت کند. در مقابل تیم برق نوین شیراز در دربی شیراز و مقابل تیم فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت، تا دربی دیگری را برای شهر شیراز و در عین ناباوری رقم بزند. قشقایی که بعد از حذف پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرده، در دیدار مقابل تیم همشهری هم نتوانست به شگفتی سازی خود ادامه دهد و خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.

 

نفت امیدیه 1 – شهرداری ماهشهر2؛ حضور بی سر و صدا در مرحله یک هشتم
تیم شهرداری ماهشهر با کسب پیروزی مقابل نفت امیدیه موفق شد به یکی از تیم هایی تبدیل شود که در مرحله یک شانزدهم مسابقات حضور خواهد داشت.

 


شهرداری تبریز0- شهرداری فومن1؛ نبرد شهرداری ها به سود فومن
هر دو تیم با انصراف حریف های خود به این مرحله رسیده بودند و در این مرحله این تیم شهرداری فومن بود که توانست همنام تبریزی خود را شکست دهد و به مرحله بعدی راه یابد.

 

*دیدارهای که با انصراف حریفان انجام نشد و یا انجام نمی شود؛


راه‌آهن-نفت و گاز گچساران؛ دومین شگفتی‌ساز به راه خود ادامه می‌دهد
تیم نفت و گاز گچساران در مرحله یک سی و دوم موفق شده بود قهرمان دوره قبل یعنی استقلال خوزستان  را با یک گل از پیش رو بردارد و راه‌اهن هم با انصراف حریف خود به این مرحله رسید. اما تیم راه‌اهن که با مشکلات مالی و مالکیتی درگیر شده است، از حضور در مسابقات انصراف داد تا این تیم بدون دردسر به مرحله بعدی برسد.


نساجی مازندارن - نفت تهران؛ ابهام حضور برای تیم نساجی
تیم نساجی مازندران هم این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و این امکان وجود دارد که از ادامه مسابقات کنار برود.

 

*دیدارهایی که در روزهای آتی برگزار خواهد شد؛


-  پیکان – آلمینیوم اراک؛  12/08/1395؛ ساعت : 15:30
-  نساجی مازندران- نفت تهران؛ 13/08/1395؛ ساعت 13:00
-  صبای قم – شهدی گروس بیجار ؛ 13/08/1395؛ ساعت 14:00
-  اکسین البرز – ذوب آهن؛ 13/08/1395 ؛ ساعت : 15:30
-  فولاد یزد – فولاد خوزستان؛ 13/08/1394؛ ساعت 14:00
-  نفت مسجد سلیمان – پدیده مشهد ؛ 14/08/1395 ؛ ساعت 15
-  گسترش فولاد – مس رفسنجان؛ 14/08/1395؛ ساعت 14:00
-  سپاهان – پارس جنوبی؛ 14/08/1395؛ ساعت 15:00

 

دیدگاه‌ها