کد خبر : 1371450 | 19 آبان 1395 ساعت 16:44 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانیم در المپیک توکیو در بخش بانوان ۳ مدال بگیریم

سلطانی‌فر: درباره تغییرات چیزی مشخص نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای صعود تیم فوتبال به جام جهانی و نتایج خوب در المپیک برنامه‌ریزی‌ها در دولت بعدی هم پیگیری خواهد شد.

سلطانی‌فر: درباره تغییرات چیزی مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره مهمترین برنامه‌هایش گفت: یک بار درباره این موضوع صحبت کردم و 14 محور عنوان شد.  از پرداختن به ورزش بانوان گرفته تا مبارزه با فساد،‌ساماندهی ساختار وزارتخانه، ساماندهی امور اقتصاد ورزش و نظارت بر امور.

 

وی درباره شرایط بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که بانوان در امور مدیریتی دارند، باید تحرک بیشتر باشد، این سیاستی است که رئیس‌جمهور دارد و از مدیران زن استفاده می‌کند.

 

سلطانی‌فر افزود: ما چند 10 هزار مربی و چند 10 هزار ورزشکار و داور داریم، اگر شرایط خوب باشد، احتمال حضور آنها در میادین بین‌المللی وجود دارد که عناوین خوبی بگیریم. ما یک مدال در المپیک داشته‌ایم و این ظرفیت وجود دارد در المپیک بعدی سه مدال بگیریم.

 

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه با وجود شما نیار به تغییر وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: فعلاً هیچ چیزی معلوم نیست باید ببینیم چه می‌شود.

 

سلطانی‌فر همچنین درمورد وضعیت معیشتی ورزشکاران یادآور شد: در حد امکان تلاش می‌کنیم به این موضوع رسیدگی شود.

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که 9 ماه به پایان این دولت مانده، شما چطور پیش‌بینی کرده‌اید که برنامه‌هایتان برای المپیک و صعود ایران به جام جهانی محقق شود، گفت: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که در دولت بعدی هم روند روبه رشد ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها