کد خبر : 1374584 | 03 آذر 1395 ساعت 13:17 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: کوئنترائو مقصر گل اسپورتینگ نبود

سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، مدعی شد که فابیو کوئنترائو، هم تیمی اش، روی گلی که رئال از اسپورتینگ دریافت کرد مقصر نبود.

راموس: کوئنترائو مقصر گل اسپورتینگ نبود

به گزارش "ورزش سه"، کوئنترائو در محوطه جریمه در تقابل با کمپل دستش را بیش از حد بالا آورد و داور با برخورد توپ به دست او اعلام پنالتی کرد. رئال گل را دریافت کرد ولی بنزما دقایقی بعد بار دیگر رئال را پیش انداخت و 3 امتیاز را برای سپیدپوشان به ارمغان آورد. پس از بازی، راموس مدعی شد که کوئنترائو مقصر گل اسپورتینگ نبود.


او گفت:"در پایان بازی کمی دچار مشکل شدیم و حریف گل مساوی را زد ولی به بهترین شکلی واکنش دادیم. تا پایان جنگیدیم و توانستیم بار دیگر پیش بیفتیم. هیچگاه هم تیمی ام را مقصر این شرایط نمی‌دانم. اشتباهات تیمی هستند و هر بازی یک نفر دچار آن می‌شود ولی مهم ترین چیز این است که پیروز شدیم."


کوئنترائو نیز پس از بازی گفت:" اشتباه بزرگی روی پنالتی انجام دادم. باید در چنین شرایطی تمرکز بیشتری داشته باشم و به حریف خطای هند ندهم. بازی رسیدن به من خیلی دشوار شده است. مارسلو در حال حاضر بهترین مدافع چپ جهان است. باید از دقایقم بهترین استفاده را کنم، بیشتر و با تمام وجود تمرین کنم. احساس بدی دارم و تنها با سخت کوشی می‌توانم آن را از بین ببرم."

دیدگاه‌ها