کد خبر : 1375071 | 05 آذر 1395 ساعت 14:10 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت عجیب یک هوادار اتلتیکو از یوفا!

چند ماه پس از فینال لیگ قهرمانان سال 2016 بین رئال و اتلتیکو که در سن سیروی میلان برگزار شد و با قهرمانی رئال به اتمام رسید، یکی از اعضای رسمی اتلتیکو از یوفا به دلایلی عجیب شکایت کرده است.

شکایت عجیب یک هوادار اتلتیکو از یوفا!

به گزارش "ورزش سه"، خرداد ماه سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان، ابتدا رئال با گل راموس که در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید، از اتلتیکو پیش افتاد؛ اما در نیمه دوم این کاراسکو بود که کار را به تساوی کشاند. در نهایت همه چیز به ضیافت پنالتی ها کشیده شد و رئال در نهایت توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

 

1159289

 

 

6 ماه بعد، خوزه آنتونیو کامپون، عضو رسمی شماره 8856 اتلتیکو از یوفا و نیز داور بازی، "مارک کلاتنبرگ" انگلیسی شکایت کرده است.

طبق ادعای آ.اس، کامپون دلایل شکایت خود را این چنین عنوان کرده است: «عدم به کار گیری ابزارهای مناسب همچون ویدیو چک برای جلوگیری از اشتباهاتی مثل گل اول رئال که در شرایط آفساید به ثمر رسید و نیز استفاده از یک داور ضعیف مثل مارک کلاتنبرگ که تصمیمات اشتباه زیادی در جریان بازی گرفت.»

کامپون همچنین 1660 یورو غرامت نیز طلب کرده است. 160 یورو بلیط ورودی بازی و نیز 1500 یورو به دلیل آسیب های روحی پس از باخت به زعم وی ناعادلانه اتلتیکو از رئال.

 

 

 

دیدگاه‌ها