کد خبر : 1375603 | 07 آذر 1395 ساعت 16:20 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از تساوی زود هنگام مقابل حریف اوکراینی؛

راز تساوی خادم الشعریه در 11 حرکت چه بود؟

دختر شطرنج باز ایران که تا به اینجای کار هنوز شکستی را متحمل نشده است امروز هم به تساوی رسید اما نتیجه امروز او به دلیل بیماری یکی از رقبای او بود.

راز تساوی خادم الشعریه در 11 حرکت چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، سارا سادات خادم الشریعه نابغه شطرنج ایران که تا به اینجای گرندپری در جایگاه اول ایستاده است امروز ناتالیا ژوکووا اوکراینی قرار گرفت تا همچنان با کسب یک تساوی دیگر بدون شکست ماند. خادم الشریعه تساوی های پر تعدادی را در این گرندپری پشت سر گذاشته بود اما نتیجه دیدار او با ناتالیا ژوکووا تنها در 11 حرکت به تساوی رسید.

 


او در مورد این اتفاق گفته است:« پیش از آغاز رقابت های امروز المیرا اسکریپ چنکو، بازیکن فرانسوی شرکت کننده در مسابقات به دلیل بیماری قلبی به بیمارستان منتقل شد. اوضاع این بازیکن اصلا خوب نبود و همین موضوع باعث به هم ریختگی حریف اوکراینی من شده بود چون وی را در انتقال به بیمارستان و پیگیری مراحل رسیدگی پزشکان همراهی کرده بود. حریفم بعد از بازگشت از بیمارستان خیلی آشفته بود. به همین دلیل وقتی بعد از اتمام حرکت یازدهم و در حالیکه نتیجه مساوی بود، پیشنهاد داد که بازی را تمام کنیم؛ من هم با در نظر گرفتن شرایط بد روحیش پیشنهادش را پذیرفتم.»

دیدگاه‌ها